Tematické kanály skupiny Pohoda, tedy stanice Retro, Pohoda Relax a Pohoda Rebel, si získaly největší oblibu prozatím u diváků mezi 35 a 54 lety. Informovala o tom agentura Atmedia, která všechny tři programy na reklamním trhu zastupuje. U ní dosáhly souhrnného podílu 0,7 %. Server DigiZone.cz už o sledovanosti těchto stanic psal několikrát. V souvislosti s tím se čtenáři dozvěděli, že pořady mají v řádu tisíců až desítek tisíc diváků. Agentura Atmedia neuvedla, jakého podílu dosahují stanice u diváků starších 15 let, na které na českém trhu cílí většina volně šířených stanic.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Rok po startu Pětky: Na trhu chybí televize s opravdu českou zábavou
Nový Rebel a rebrandovaný Relax a Retro vykazují vyšší podíl na sledovanosti během víkendů – úspěšné jsou především odpolední dokumenty o cestování a večerní zábavní formáty na Relaxu,
upozornila ředitelka pro strategii Atmedia Michaela Vasilová. To ostatně už potvrdil ve svých zprávách i web DigiZone.cz. O víkendu vysílá Relax oba hlavní vlajkové pořady, talk show baviče Petra Novotného a Jiřího Krampola. Vyšší sledovanosti oproti ostatním formátům dosahuje i telenovela Divoký anděl. Kanály Pohoda Relax a Pohoda Rebel vysílají v multiplexu 4, stanice Retro v Regionálních sítích 1, 4 a 7.