Kanály skupiny Pohoda jsou zatím nejpopulárnější mezi diváky od 35 do 54 let

18. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ostravský podnikatel Radim Pařízek uvedl na trh mediální skupinu Pohoda 9. září. Na Relaxu sází především na baviče Novotného a Krampola a telenovelu Divoký anděl.

Tematické kanály skupiny Pohoda, tedy stanice Retro, Pohoda RelaxPohoda Rebel, si získaly největší oblibu prozatím u diváků mezi 35 a 54 lety. Informovala o tom agentura Atmedia, která všechny tři programy na reklamním trhu zastupuje. U ní dosáhly souhrnného podílu 0,7 %. Server DigiZone.cz už o sledovanosti těchto stanic psal několikrát. V souvislosti s tím se čtenáři dozvěděli, že pořady mají v řádu tisíců až desítek tisíc diváků. Agentura Atmedia neuvedla, jakého podílu dosahují stanice u diváků starších 15 let, na které na českém trhu cílí většina volně šířených stanic.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

NEPŘEHLÉDNĚTE: Rok po startu Pětky: Na trhu chybí televize s opravdu českou zábavou

Nový Rebel a rebrandovaný Relax a Retro vykazují vyšší podíl na sledovanosti během víkendů – úspěšné jsou především odpolední dokumenty o cestování a večerní zábavní formáty na Relaxu, upozornila ředitelka pro strategii Atmedia Michaela Vasilová. To ostatně už potvrdil ve svých zprávách i web DigiZone.cz. O víkendu vysílá Relax oba hlavní vlajkové pořady, talk show baviče Petra NovotnéhoJiřího Krampola. Vyšší sledovanosti oproti ostatním formátům dosahuje i telenovela Divoký anděl. Kanály Pohoda Relax a Pohoda Rebel vysílají v multiplexu 4, stanice Retro v Regionálních sítích 1, 4 a 7.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).