Kanadský poskytovatel internetového připojení přes rozvody kabelové televize Rogers zkouší poměrně kontroverzní způsob servírování reklamy uživatelům. Do stránek, které si uživatel prohlíží, během přenosu dat implementuje ještě vlastní javascriptový kód, který zobrazuje na prohlížené stránce další reklamu. Z hlediska cílení reklamy je to možná zajímavý pokus, nicméně je tím prolomena síťová neutralita a třeba Google a další majitelé webů či provozovatelé webových služeb nemusí mít radost, že se na jejich stránkách tímto způsobem ISP přiživuje a zasahuje do jejich obsahu, který se zobrazuje uživateli. Již dnes samozřejmě existují poskytovatelé, kteří nabízejí připojení zdarma (nejčastěji přes WiFi) výměnou za zobrazování reklamy, ale nikoliv tímto zřejmě bezprecedentním způsobem. (Root.cz)
Doplnění a opravení: Podle screenshotu, který přinesl server Ars Technica, nejde přímo o reklamu, ale o sdělení poskytovatele týkající se jisté jeho služby. I tak jde ale o dosti zvláštní způsob komunikace.