Dva miliony korun na realizaci informační kampaně k zavádění zemského digitálního televizního vysílání na Domažlicku získá společnost, která zvítězí v tendru vyhlášeném Národní koordinační skupinou pro digitalizaci (NKS). První fáze celostátní informační kampaně byla sice zrušena, my jsme ale vypsali novou soutěž na realizátora regionální kampaně v Domažlicích. Vítěz na ni bude úzce spolupracovat s Českou televizí,
uvedl ve středu na konferenci Tel.con 2006 předseda NKS Zdeněk Duspiva.
Součástí kampaně bude i veřejný seminář pro starosty a zastupitele obcí z Domažlicka, který na úterý 31. října připravila ČT. Akce proběhne v sídle Krajského úřadu v Plzni. Peníze vyčleněné pro kampaň realizátor použije na tisk letáků a informačních brožur. Využijeme také spolupráci regionálních médií,
upřesnil Duspiva. Otázku celostátní informační kampaně bude NKS řešit až po přijetí Technického plánu přechodu na digitální vysílání od Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ).