UVNITŘ UKÁZKA Český rozhlas chce zvýšit poslechovost své hlavní stanice, ČRo – Radiožurnálu. Po dlouhé době zahajuje reklamní kampaň, která má upozornit na podzimní novinky v jeho odpoledním vysílání a také na konkurenční výhodu Radiožurnálu oproti komerčním celoplošným rádiím: síť vlastních zpravodajů v tuzemsku i zahraničí. Kampaň „Vědět víc – Radiožurnál“ začíná dnes a cílí především na řidiče. Potrvá několik týdnů.
ROZHOVOR: Hudbu na Radiožurnálu měníme průběžně, říká šéfka zpravodajských stanic Českého rozhlasu
Cílem je upevnit poslechovost u stávajících posluchačů a současně přilákat posluchače nové, především z řad řidičů, kteří tráví v průběhu dopravních špiček spoustu času v autě. S Radiožurnálem tak mohou získat dokonalý přehled o tom, co se právě děje doma i ve světě. A samozřejmě v dopravě,
sdělila PR manažerka Radiožurnálu Nicole Tobišková. Kampaň se objeví na billboardech podél silnic a také formou tiskové reklamy v celostátních denících a společenských i tematických časopisech.
K TÉMATU: Radiožurnál chce změnami v odpoledním vysílání získat 50 tisíc posluchačů
Součástí kampaně jsou bannery ve zpravodajských sekcích na internetu, televizní spot v síti čerpacích stanic a v neposlední řadě také spot na LED obrazovce před Rudolfinem v Praze. Autorem koncepce a vizuálu kampaně je tým pražské reklamní agentury AG Geronimo,
dodala Tobišková. Z podzimních programových novinek kampaň upozorňuje na dvě nové odpolední zpravodajské relace, které Radiožurnál vysílá od září: Zprávy o čtvrté a Zprávy o šesté.
V 16 hodin nabízíme přehled toho, co se právě děje – naši reportéři přinášejí informace přímo z místa. V 18 hodin pak v deseti minutách přinášíme souhrn všeho podstatného, co se ten den stalo. No a třetí dominantou odpoledního vysílání je krátce po 17. hodině osvědčených publicistických Dvacet minut Radiožurnálu,
přiblížila Hana Hikelová, ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu.
Podzimní kampaň Českého rozhlasu 1 – Radiožurnálu (Autor: AG Geronimo)