Hlavní navigace

Reklamní kampaň má pomoci zvýšit poslechovost ČRo 1 - Radiožurnálu

1. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
1. 10. 2010

UVNITŘ UKÁZKA Český rozhlas chce zvýšit poslechovost své hlavní stanice, ČRo – Radiožurnálu. Po dlouhé době zahajuje reklamní kampaň, která má upozornit na podzimní novinky v jeho odpoledním vysílání a také na konkurenční výhodu Radiožurnálu oproti komerčním celoplošným rádiím: síť vlastních zpravodajů v tuzemsku i zahraničí. Kampaň „Vědět víc – Radiožurnál“ začíná dnes a cílí především na řidiče. Potrvá několik týdnů.

ROZHOVOR: Hudbu na Radiožurnálu měníme průběžně, říká šéfka zpravodajských stanic Českého rozhlasu

Cílem je upevnit poslechovost u stávajících posluchačů a současně přilákat posluchače nové, především z řad řidičů, kteří tráví v průběhu dopravních špiček spoustu času v autě. S Radiožurnálem tak mohou získat dokonalý přehled o tom, co se právě děje doma i ve světě. A samozřejmě v dopravě, sdělila PR manažerka Radiožurnálu Nicole Tobišková. Kampaň se objeví na billboardech podél silnic a také formou tiskové reklamy v celostátních denících a společenských i tematických časopisech.

K TÉMATU: Radiožurnál chce změnami v odpoledním vysílání získat 50 tisíc posluchačů

Součástí kampaně jsou bannery ve zpravodajských sekcích na internetu, televizní spot v síti čerpacích stanic a v neposlední řadě také spot na LED obrazovce před Rudolfinem v Praze. Autorem koncepce a vizuálu kampaně je tým pražské reklamní agentury AG Geronimo, dodala Tobišková. Z podzimních programových novinek kampaň upozorňuje na dvě nové odpolední zpravodajské relace, které Radiožurnál vysílá od září: Zprávy o čtvrté a Zprávy o šesté.

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

V 16 hodin nabízíme přehled toho, co se právě děje – naši reportéři přinášejí informace přímo z místa. V 18 hodin pak v deseti minutách přinášíme souhrn všeho podstatného, co se ten den stalo. No a třetí dominantou odpoledního vysílání je krátce po 17. hodině osvědčených publicistických Dvacet minut Radiožurnálu, přiblížila Hana Hikelová, ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu.

Podzimní kampaň Českého rozhlasu 1 – Radiožurnálu (Autor: AG Geronimo)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).