Hlavní navigace

K čemu je mi blog

20. 2. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Jeremy Zawodny se včera zamýšlel (ty časové posuny musím ještě vyřešit), co mu přináší blog. Nehledá v něm obživu. Všímá si hlavně toho, jak dobře to působí na jeho image a mediální obraz. Ze stejného důvodu doporučuje blogy pro firemní využití. Něco na tom bude. Například Apple sice nemá blog, ale už distribuuje své zprávy v RSS. Něco se mění.

Jeremy Zawodny se včera zamýšlel (ty časové posuny musím ještě vyřešit), co mu přináší blog. Nehledá v něm obživu. Všímá si hlavně toho, jak dobře to působí na jeho image a mediální obraz. Ze stejného důvodu doporučuje blogy pro firemní využití. Něco na tom bude. Například Apple sice nemá blog, ale už distribuuje své zprávy v RSS. Něco se mění.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).