Hlavní navigace

Jyxo zavádí přednostní hledání zboží

19. 12. 2005
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

[Opraveno] Společnost Jyxo, známá hlavně svým stejnojmenným vyhledávačem, podle slov svého zakladatele Michala Illicha zítra rozšíří hledání zboží o možnost, kdy si jednotlivé obchody zaplatí přednostní pozice. Zkušební verzi toho, jak budou placené odkazy v praxi vypadat, můžete na Jyxu vidět už nyní – jde o odkazy označené jako „Experimentální sponzorovaný odkaz“, od ostatních výsledků jsou odděleny čarou. Podrobnější informace o samotném systému vám přineseme ještě tento týden. Doplnění:…

[Opraveno] Společnost Jyxo, známá hlavně svým stejnojmenným vyhledávačem, podle slov svého zakladatele Michala Illicha zítra rozšíří hledání zboží o možnost, kdy si jednotlivé obchody zaplatí přednostní pozice. Zkušební verzi toho, jak budou placené odkazy v praxi vypadat, můžete na Jyxu vidět už nyní – jde o odkazy označené jako „Experimentální sponzorovaný odkaz“, od ostatních výsledků jsou odděleny čarou. Podrobnější informace o samotném systému vám přineseme ještě tento týden. Doplnění: Službu začne brzy používat i eTarget.

Poznámka: v původním znění zprávičky jsme uvedli, že Jyxo zavádí vlastní PPC systém. To však není přesné, neboť se nejedná o inzeráty s klíčovými slovy, ale jen o přednostní výpisy ve výsledcích hledání zboží. Za zkreslení původní informace se Michalu Illichovi a čtenářům omlouváme.

Autor článku

Autor je ředitelem médií vydavatelství Internet Info. V letech 2005 – 2008 působil jako šéfredaktor serveru Lupa.cz. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Online komunikaci se věnuje i na svém blogu www.alesmiklik.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).