[Opraveno] Společnost Jyxo, známá hlavně svým stejnojmenným vyhledávačem, podle slov svého zakladatele Michala Illicha zítra rozšíří hledání zboží o možnost, kdy si jednotlivé obchody zaplatí přednostní pozice. Zkušební verzi toho, jak budou placené odkazy v praxi vypadat, můžete na Jyxu vidět už nyní – jde o odkazy označené jako „Experimentální sponzorovaný odkaz“, od ostatních výsledků jsou odděleny čarou. Podrobnější informace o samotném systému vám přineseme ještě tento týden. Doplnění: Službu začne brzy používat i eTarget.
Poznámka: v původním znění zprávičky jsme uvedli, že Jyxo zavádí vlastní PPC systém. To však není přesné, neboť se nejedná o inzeráty s klíčovými slovy, ale jen o přednostní výpisy ve výsledcích hledání zboží. Za zkreslení původní informace se Michalu Illichovi a čtenářům omlouváme.