Nejde jen o cenu. Kdyz srovnam svou uzivatelskou zkusenost s modrym andelem, u ktereho jsem na objednane taxi cekal misto 20 minut necele dve hodiny a jedine, ceho jsem se za urgenci na zakaznicke lince dockal bylo to, ze od priste mi odmitali sdelit odhadovany cas prijezdu.
Zacal jsem pouzivat Liftago a kdyz se mi koncem prosince nepodarilo v aplikaci najit volneho ridice, vyuzil jsem konkurenci. Mile prekvapeni ale bylo, kdyz mi zacatkem ledna prisla omluvna sms s poukazem na 300 Kc.
To, ze kapacitne nestiha a nebo ma dokonce spatny odhad doby prijezdu, se muze stat asi kazde taxisluzbe. Rozdil je v tom, jak se k tomu postavi.
+1
Plný souhlas! Cílené je to asi na socky, co chtějí ušetřit každou korunu. Jen autorům nedochází, že kdo jezdí častěji taxkíkem, tak to obvykle není žádná socka a pro pár kaček ušetřených nebude riskovat nějaký čekání nebo ztrácet čas nějakým matláním na mobilu v aplikaci.
Já jezdím pravidelně s AAA, v kontaktech je mám pěkně nahoře, takže žádný hledání. Už dlouho se mi nestalo, že by byl nějaký problém. Dostupnost skoro okamžitě, přesné přistavení i na objednávku, slušný auta a docela kvalita.
Obrat me az tolik nezajima, jako spis to ze to je konecne funkcni aplikace pro smartphony na privolani pomerne levneho taxiku. ZKousel jsem tu od Modreho andela a od Speedcars, u obou jsem pul hodiny cumel a nikdo objednavku nepotvrdil. Pak jsem chtel zkusit i "premiovejsi" taxi od student agency(vypadlm mi nazev sluzby) a tam jsem narazil uz u zprovozneni. Chtelo to po me pro aktivaci zadat registracni kod z sms, jenz ten byl pomerne dlouhuy a do policka v aplikaci nefungovala funkce Paste :)
Liftago funguje, vyuzito tak 10 - 20x, pokazde spokojenost a platba kartou online je pohodlna. S ridici jsem obcas o jejich spokojenosti mluvil a nikdo si na aplikaci nestezoval, poplatky za zprostredkovani jsou pry spise nizsi nez u klasickeho dispecingu a vyplatu za online platby dostanou 2x mesicne..pry jim ani za platbu kartou nic nestrhavaji, coz mi prijde teda trochu zvlastni obchodni model, ale asi to maji spocitane.
Jak rikam, zisk a obrat je vec, o kterou se musi starat majitele a managment. Z pozice zakaznika naprosta spokojenost, coz je to co me zajima.
Jak dělá M.Hausenblas svůj byznys ? Lži a podvody - to je Liftago
Vše je účelně vytvářeno pro balamutění lidí a sbírání kontaktů a dat přes tuhle směšnou aplikaci. Desítky tisíc podvedených marketérů vše jen potvrzuje.
Že Liftago není MLM? Ano, poplatky marketéři nikdy v Liftago neplatí, ale po té, co odvedou svoji práci jim jejich Liftago účet přestane generovat zisk, protože ten poteče rovnou do Liftago a marketér, který si chtěl přivydělat ostrouhá. Prostě další MLM podvod, který měl za účel
pouze ušetřit náklady za reklamu těmto buzíkům.
Navíc appka žere data jako svině, takže ve výsledku je zavolání normálním způsobem o mnoho levnější.
Premyslim, jak to napsat, abych se nikoho nedotkunul a neresilo se tu uplne neco jineho ;-)
Z vlastni zkusenosti ... Uz tu sluzbu nevyuziju. Jel jsem s nimi nekolikrat. Obcas nebyl nikdo v dosahu, kdo by byl ochotny me odvezt na cilove misto. Obcas to trvalo trosku dyl. Dejme tomu, to beru, vyuzivam tu sluzbu s timto rizikem. A proto ji vlastne vyuzivat nebudu.
Ale co me vadilo, tak to, jaky je DIAMETRALNI rozdil mezi kazdym jednim taxikem, ktery prijel. Jednou super svezeni s clovekem od konkurencniho prazskeho dispecinku, ktery to tajne dela bokem. Podruhe supper svezeni s clovekem, ktery jezdi vyhradne pro Liftago. Jenze potreti prijede zamrzly vexklak s radici pakou obsypanou vajglama - vylezl jsem vyuzenej. Poctvrty koukam v aplikaci, jak me neni taxikar schopny najit, krouzi jednosmerkama kolem me, protoze to ma jenom jako vikendovy prividelek a je z trafficu v Praze uplne v ku...de, Nechtejte vedet, co jsem s nim pak zazil za cestu :-) To bude ale jeste horsi u Uberu, atd.
Ja jsem vlastne smazal vsechny ty low cost taxi sluzby, protoze jsem se kolikrat spalil. Definitivne jsem s nimi skoncil v momente, kdy mi neprijel dohodnuty spoj na letiste.
Nechic protezovat AAA nebo Modreho Andela. Nikdy jse mty sluzby nemel moc v lasce. Ale narozdil od toho ,co tu nekteri pisi, tak jsem se nikdy nespalil, auto mi vzdy prijelo na sjednane misto v sjednanou dobu a v pozadovane kvalite.
Ale je mi jasne ... cilovka Liftaga muze byt nekdo jiny. Urcite to bude casto levnejsi. A je super, ze je tu vic subjektu, protoze s konkurencci musi bojovat zlepsovanim sluzeb i stavajici taxi sluzby.
Amen!
Presne, ja aniz bych byl v detailu (z to funguje jenom v Praze), tak jsem instaloval v hospode uber a cucim, nejblizsi auto ve Vidni. Tak jsem zavolal nejakej dispecing, prvni na google ani jsem to nerozklikaval na stranky a musel prijet tak do minuty, protoze nez jsem vylezl z hodpody, tak tam byl.
myslim ze tady ste vystihl vse:
"co me vadilo, tak to, jaky je DIAMETRALNI rozdil mezi kazdym jednim taxikem, ktery prijel."
Vetsina malych podnikatelu selze na neudrzani kvality produktu.
U taxi, to z pochopitelnych duvodu de hure a i jancurovy nabor ridicu trval o 4 mesice dele nez planoval.
Tak snad ty roboticke taxiky pridou co nejdrive :) ... do te doby
ukazu moji objednavku, doufam ze prvni na svete, jenom hulakanim na vyplej smartphone (moto x 2013 z drazdan) tohle nemaj ani v silicon valley jako v maticce mest Praze tak se nestidte za to co mate, ste svetovi : youtu.be/LDTmMF1AEUg
Nezajímá mě nutně obrat, ale podnikatelská úspěšnost.
Obrat může (a nemusí) něco naznačovat. Většinou má ale tu výhodu, že se firmy tolik neostýchají ho zveřejnit.
První zmínku o Liftago jsem našel v květnu 2013. Brzo tomu budou 2 roky. Společnost ADLER iTech byla zapsána dokonce v roce 2012. V obchodním rejstříku účetní uzávěrky nejsou, kdekoliv jinde ekonomické informace také ne.