Ani ne, inzerent = PR oddeleni. Cokoli spocitatelneho obecne nemaji v lasce, protoze by to nekdo spocitati mohl chtit.
Osobne jsem se treba setkal s pristupem, ze novy sef naridil zmenu strategie. Naklady (na PR) vzrosly na petinasobek a prodeje poklesly o 30%. Proc? Protoze jako zasadni zmenu naridil neposkytovat slevy, ale presvedcit zakazniky k nakupu za plnou cenu.
Jak vidno, zakaznici zas tak tupi nejsou.
většina lidí reálnou kvalitu nepožaduje, jen její zdání. Nejsou na to vybaveni geneticky. Kvalita je dobrá tak akorát pro šlechtu, ale ta nikoho neuživí. Co lidi k internetu přitahuje? Ne kvalita, ale stádní pud. Proto budoucnost mají jen služby jako Facebook. O obsah totiž vůbec nejde, ale čistě jen o pocit, že jste na stejné vlně jako ostatní. To je základ dnešního obchodu. Proto jen obsah zdarma financovaný reklamou mají budoucnost. Facebook i Google už na to přišli.
No a to nejlépe splňují plastové příbory, ty nemusíte ani mýt a můžete je rovnou vyhodit, což si vzhledem k jejich ceně můžete dovolit. Nikoliv, kvalita a vznešenost je o potížích (etiketa není nic jiného, než umělé obřadné potíže, způsob jak něco dělat složitěji), nikoliv o pohodlnosti, láci a funkčnosti, funkčnost je pro plebejce :-))) A je to tak i v přírodě, samičky a samečci se naparují před druhým pohlavím nefunkčním peřím, parožím a podobně, ukazují tak, že si to mohou dovolit, že mají k dispozici více energie, než sami potřebují a proto jsou vhodní pro založení rodiny.
njn oni si mysleli ze to pujde donekonecna firma da urcity obnos do reklamy bez moznosti zkontrolovat kolik jedna vynalozena koruna prokazatelne prinesla novych zakazniku/prodeju a u proklik reklamy to zmerit jde jako ono vypadalo hezky reklama v casopise 100tisic naklad jako ze ji uvidi 100t ctenaru ale ze realne si ji precetli a diky ni nakouopily klidne jen dva nikdo sliset nechtel vzdyt to stalo tolik penez.... jenze online reklama se da presne zmerit a ouha on dopad reklamy neni za tak masivni pamatujete ten studentskej film o fiktivnim obchodaku uprostred pole? reklama v mediich, v tv, radiu, letaky do schranek stalo to statisice/miliony z grantu na kulturu (danove poplatniky) a vysledek prislo tam par lidi kdyby nekdo spocital vynalozene prostredky na tu reklamu/lidi co prisly (bez komparzu) tak mu vyjde hodne promrhanych penez ktere se nikdy nevrati a jinak se za ne dalo ziskat vic "zakazniku" ( a to slo o vec kterou vsichni chteji zbozi za senza zavadeci ceny) Proste tyhlety old reklamy jsou neskutecne predrazeny a myslet si ze v online svete stale utahnu inzerenty na varene nudli eee....
Vsak inzerentovi je uplne jedno kolik lidi muj web navstivi nebo jak tam budou dlouho jedine dulezite pro inzerenta je kolik mu privedu zakazniku/zisku :D