Pouhé dva díly turecké telenovely Láska v Istanbulu stačila odvysílat slovenská komerční televize Joj, než ji úplně stáhla z obrazovky. Úspěch Tisíce a jedné noci, kterou v hlavním vysílacím čase nabízí konkurenční Markíza, se nedostavil. Telenovela Láska v Istanbulu končí v letní struktuře dvojky na trhu už po dvou dílech a zapisuje se do její historie jako jeden z největších propadáků,
konstatuje server Mediálne.sk.
K TÉMATU: Tureckou telenovelu nasadí v létě i Jojka, která kritizovala Šeherezádu
Původně chtěla Joj tuto telenovelu vysílat čtyřikrát týdně: v pondělí, pátek, sobotu a neděli vždy od 20:15 hod. jako hlavní večerní pořad. Nedělní premiéru ale sledovalo jen 11,1 procenta publika ve věku od 12 do 54 let, na které Joj cílí při prodeji reklamy. Většina Slováků dala přednost úvodnímu dílu soutěže Wipeout na konkurenční Markíze. V pondělí se telenovele na Jojce dařilo ještě hůře, oslovila jen 10,3 procenta publika. Přitom průměrně Joj dosahuje ve večerních časech podílů nad 20 procent.
Lásku v Istanbule nahradí od pátku, kdy byla původně na programu její třetí část, filmy různých žánrů. V pátek po 20:00 hod. to bude ruský dobrodužně-akční film Kód Apokalypsy, v sobotu americký dobrodružně-akční film Let Fénixe a v neděli komedie Divoká prasata,
uvedl server Mediálne.sk.