Pouhé dva dny stačily slovenské televizi Joj, aby koncem loňského léta vymyslela a připravila kuchařskou celebrity show Kapr na dortu, který šel v české verzi na Primě pod názvem Čápi s mákem. V rozhovoru pro slovenský deník Sme to řekl generální ředitel Jojky František Borovský. Když loni Markíza spouštěla Talentmánii, připravili jsme Kapra na dortu za 48 hodin,
pochlubil se šéf televize Joj.
K TÉMATU: Prima stáhne Čápy s mákem, nahradí je reprízami speciálů Top Star
Takový pořad, ve kterém je třeba jen soustředit skupinu lidí a točit dění, se dá udělat za dva dny,
vysvětlil Borovský. První řada této celebrity show loni v srpnu a září získala poměrně slušný počet diváků, druhá řada letos na jaře zcela propadla. Televize Prima dokonce musela pořad Čápi s mákem po odvysílání druhé části zcela stáhnout z vysílání, protože ani zdaleka nedosahoval průměrného podílu stanice na dospělém publiku.