Ředitel televize Joj: Pořad Čápi s mákem jsme loni vytvořili za dva dny

10. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
10. 5. 2011

Pouhé dva dny stačily slovenské televizi Joj, aby koncem loňského léta vymyslela a připravila kuchařskou celebrity show Kapr na dortu, který šel v české verzi na Primě pod názvem Čápi s mákem. V rozhovoru pro slovenský deník Sme to řekl generální ředitel Jojky František Borovský. Když loni Markíza spouštěla Talentmánii, připravili jsme Kapra na dortu za 48 hodin, pochlubil se šéf televize Joj.

K TÉMATU: Prima stáhne Čápy s mákem, nahradí je reprízami speciálů Top Star

Takový pořad, ve kterém je třeba jen soustředit skupinu lidí a točit dění, se dá udělat za dva dny, vysvětlil Borovský. První řada této celebrity show loni v srpnu a září získala poměrně slušný počet diváků, druhá řada letos na jaře zcela propadla. Televize Prima dokonce musela pořad Čápi s mákem po odvysílání druhé části zcela stáhnout z vysílání, protože ani zdaleka nedosahoval průměrného podílu stanice na dospělém publiku.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).