Slovenský program JOJ Plus, který mohou sledovat čeští diváci v satelitní platformě Skylink a ve vybraných kabelových a IPTV sítích, dosáhl minulý týden svého největšího podílu na divácích za svou prozatím krátkou historii. Průměrný podíl na divácích na Slovensku dosáhl 2.3 % procent. Údaje o českých divácích z pochopitelných důvodů nejsou bohužel k dispozici. V hlavním vysílacím čase ji sledovalo v průměru 1.9 % diváků. Kanál se tak umístil na čtvrtém místě po Markíza, TV JOJ a Jednotce.
ČTĚTE TAKÉ: TV JOJ chystá třetí kanál
Ve skupině diváků 40+, na kterou JOJ Plus cílí především, dosáhl tento kanál podílu 2.7 % celodenně a 2.1 % v prime-timu, neboli hlavním vysílacím čase. Podle údajů, které má k dispozici společnost MAC TV, provozovatel TV JOJ, byl nejúspěšnějším titulem snímek Copak je to za vojáka, který v neděli překročil hranici sto tisíc diváků a zastavil se na čísle 119 tisíc. Tehdy byl podíl televize dokonce 6 %. U tohoto údaje však chybí důležitá zmínka, které cílové skupiny se číslo týká.