JOJ Family už pronikla do třetiny tuzemských domácností

17. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Stanice JOJ Family zahájila vysílání 5. září a do první poloviny října si ji podle společnosti Atmedia naladilo 34 procent domácností na území České republiky.

Mezi nejsledovanější pořady patří Soudní síň a Ochránci, večerům vládne Česko Slovensko má talent, hlásí mediální zastupitelství Atmedia, která JOJ Family na českém trhu obchodně zastupuje. Během září a první poloviny října si novou televizní stanici naladilo více než 1,4 milionu domácností, tedy o něco více než třetina českých domácností v České republice.

Už po prvním měsíci vysílání můžeme říci, že náš cíl bojovat s nelegálním šířením slovenských televizních stanic na českém území je úspěšný. Satelitní, kabeloví i internetoví operátoři postupně nahrazují slovenskou TV JOJ právě stanicí JOJ Family, uvedla Ivana Semjanová, marketingová ředitelka v JOJ Group.

PSALI JSME: JOJ Family začne vysílat akviziční tituly, začne se staršími českými seriály

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Stanici ve svém portfoliu nabízí třeba satelitní operátor Skylink, společnost O2 nebo kabelový operátor UPC. Od října mohou nově JOJ Family sledovat také zákazníci satelitní Nové Digi TV a od 4. října je televizní stanice dostupná i v internetové Digi2GO. Vedle těchto největších operátorů je JOJ Family distribuována i celou řadou regionálních společností.

JOJ Family je šířena i v celostátním multiplexu 4, který provozuje společnost Digital Broadcasting, a naladit si ji tak může až 95 procent obyvatel České republiky. Průměrný podíl JOJ Family na českém trhu dosáhl v cílové skupině diváků starších patnácti let 0,35 procenta.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).