Moc Vám pane Kvasničko nezávidím. Váš obor umírá. Můžete pouze oddalovat nevyhnutelný konec. V textu jsem našel jeden rozumný požadavek - doložení bezúhonnosti a spolehlivosti u řidičů uber-like služeb. I to je ale dočasné, protože roboti jsou spolehliví dost.
Všechno ostatní je buď vyřešeno (všichni platí daně) nebo není třeba řešit (koncese).
Máte to těžké, protože zastupujete obor, který si dlouhá léta budoval negativní pověst okrádáním zákazníků (nemyslím konktétně Vaši šoféři) a funguje jen díky regulacím. Nečekejte podporu veřejnosti. Kondolenci ale pošleme. Upřímnou soustrast a mnoho štěstí v nějaké jiné profesi.
Je to tak. Lide si nasli jinou a pro nekoho vhodnejsi cestu, jak se dopravit z bodu A do bodu B. Pokud se dva domluvi, tezko jim v tom muze treti branit (zejmena pokud o jejich smluvnim vztahu nevi).
Kazde odvetvi ma rustovou a klesajici fazi. Taxikarina ve stavajici podobe se postupne nahrazuje novou formou. Proc ne, je to vyvoj a hlavne, zakaznik rozhoduje, za co a komu zaplati.
Osobne vyuzivam v Praze jednu z vetsich firem. Brzo rano/ pozde vecer letiste za cca 350 Kc a je to ok. Moderni formu jsem nezkusil, tak nemohu soudit.
řeč byla o profesi - taxikářích-řidičích z masa a kostí. a ti prostě skončí. chápete? je to stejně přirozené jako třeba konec běžců s červeným praporkem před autem... taky to mohl být prima džob, ale jednoho dne už jich nebylo potřeba. stejně tak jednoho dne vymizí taxikáři. chválabohu. a čest poctivým výjimkám.