Reálný test ze včera ukázal, že lidé z pinterestu na zdroj proklikávají zhruba tak, že vůbec.
Naopak při proklikávání pinterestu jsem zjistil, že spousta lidí tam nelinkuje stránku s fotkou, ale přímo samotnou fotku. Protože ta je často někde na CDN, tak prakticky žádný uživatel není schopen (a hlavně pak asi i ochoten) hledat stránku, na které fotka zobrazena je. Tj. uživatel i kdyby chtěl, tak zdroj nenavštíví.
1) to co je vystavovano na netu,tezko bude fotografie samotna,ale jen jeji nahled(pochybuju ze jsou tam postovany x desitek mpx fotky) takze nejak nechapu ten autoruv nazor o vetsi vhodnosti "nahledu z nahledu"
2) nesouhlasim s autorovym nazorem,ze jelikoz ne tam fotka stejna jak na puvodnim webu,nikoho to nenuti k kliku na zdroj. naopak,vetrim ze u naproste vetsiny divaku,pokud je neco zaujme,tak navstivi zdroj,aby se tam porozhledli po podobne zajimavych obrazcich,takto snad funguji uplne vsechny rozcestniky...