Podmínky se pochopitelně měnit mohou, ale operátor má povinnost o tom vyrozumět klienta, např. ve vyúčtování nebo jiným vhodným způsobem (email, SMS). A jestli ty podmínky někdo nečte, to je pak jeho problém. Stejná situace je u dodavatelů energií, pojišťoven, bank atd. Prostě se vždy vyplatí tomu čtení podmínek ten čas věnovat, než pak překvapeně koukat, že se věci mají jinak, než si člověk představoval. Každopádně vždy při změně "k horšímu" je to tak, že klient nemusí nové podmínky akceptovat a může bez sankcí od smlouvy odstoupit. V případě toho Skylinku to je navíc velmi snadné, protože úplně stačí si další období nepředplatit a není ani potřeba nijak extra vyjadřovat nesouhlas se změnou. Už z toho plyne, že celý humbuk se servisním poplatkem ze strany některých jedinců byl naprosto zbytečný.
Asi nejsem pozorný čtenář, protože jsem to čišení nenávisti nezaznamenal. Ale ano, za tzv. aktivaci ( aktivace) se platilo. Jednorázově. Pro sympatizanty p. Glisnika: víte kolik platí televize měsíčně sat. šiřitelům ? A tušíte alespoň měsíční obrat Skylinku jen v ČR ? A zkoušel jste se někdy spojit s někým ze Skylinku mimo tzv. " zákaznického centra " ? A to nemluvím o zřízeném P.O. boxu. A tušíte kde končí platby diváků ve formě odvedené daně ?
Jenže to jaksi redakční práce, víme?
Jeden důvod proč vest delší diskusi s věčným rejpalem? Není takovy důvod Vždyť to přece už sám víte, názor máte utvořen. Přečtěte si článek o JG u konkurence, ten bude svým vyzněním s vaším nastavením konvenovat...
Hezký večer i celý zbytek týdne.
3. 7. 2024, 22:27 editováno autorem komentáře
Akorat ze ty (vseobecne) obchodni podminky na tom webu casto byvaji. A velmi casto je v nich taky klauzule, ze se muzou v prubehu poskytovani sluzby definovanym postupem zmenit. Ale obvykle tyhle dlouhe obecne texty, ktere jsou nedilnou soucasti smlouvy nikdo ani moc necte (stejne jakot treba EULA u software), bere to jako zbytecne blaboly a mysli si ze kdyz ma v ruce nejakej strucnej papir, tak tim muze mavat navzdy. No a ty zmeny ve (vseobecnych) obchodnich podminkach - povesene na webu - uz nectou vubec.
Ta negativni zaujatost vůči Glisníkovi z článku jen čiší. Chybí mi v něm pár důležitých informací. Byl jsem klientem už z doby T&T a něco si pamatuji. Ono se platilo extra, byť jednorázově, ještě v bezplatném období. Za přidání Novy, tuším 500 Kč a stejná částka za STV. CS Link vznikl oštěpením. Tehdy byl problém, zřejmě uměle vyvolaný, s nedostatkem přístupových karet. Jednou zaplatíš...bylo reklamní heslo právě této značky. Z tv na nás řval Izer. Důležitou roli dlouhodobě hrály i blokery karet. Ale chápu. Přepisovač letáků. K čemu slouží polovičaté články?