Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Jaromír Glisník a Skylink: Od firmy TradeTec po akvizici M77 Group. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 4. 7. 2024 19:00

    nitruhir

    Podmínky se pochopitelně měnit mohou, ale operátor má povinnost o tom vyrozumět klienta, např. ve vyúčtování nebo jiným vhodným způsobem (email, SMS). A jestli ty podmínky někdo nečte, to je pak jeho problém. Stejná situace je u dodavatelů energií, pojišťoven, bank atd. Prostě se vždy vyplatí tomu čtení podmínek ten čas věnovat, než pak překvapeně koukat, že se věci mají jinak, než si člověk představoval. Každopádně vždy při změně "k horšímu" je to tak, že klient nemusí nové podmínky akceptovat a může bez sankcí od smlouvy odstoupit. V případě toho Skylinku to je navíc velmi snadné, protože úplně stačí si další období nepředplatit a není ani potřeba nijak extra vyjadřovat nesouhlas se změnou. Už z toho plyne, že celý humbuk se servisním poplatkem ze strany některých jedinců byl naprosto zbytečný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).