Hlavním milníkem je nepochybně rok 2012, kdy Skylink zavedl servisní poplatek, což kolenovrti dodneška nevydýchali, protože jejich svět je v tom, že musí dostávat službu zadarmo (max. za nějaký jednorázový poplatek) a běda, když mají za službu pravidelně platit :-)
Nevím o čem je váš svět. Pravděpodobně o lži a podvodech . Pokud by jste o problému ( p. Glisnikovi) něco věděl, nemohl by jste psát podobné nesmysly.
Ne, samotný vznik poplatku by opravdu nebyl důvodem k odchodu mnoha lidí, kdyby předtím Skylink neoznámil, že žádný poplatek zavádět nebude. Alespoň u nás šlo o princip. Nevím, jestli za to nakonec dostali pokutu, každopádně s pověstí a s mnoha zákazníky byl konec.
V druhé části...;-)
A on z toho SL taky nevyvázl bez "ztráty kytičky"...
1. 7. 2024, 09:59 editováno autorem komentáře
Tak ono asi vadilo to, že terestrické vysílání je zadarmo, tak proč platit za satelitní distribuci téhož obsahu. Ostatně o tom p. Glisník mluví, o tom tlačení DVBT na úkor jiných kanálů
A opravdu si to myslíte?? Tak si počkejte na druhou část... Co jednou někam na web povesite, tak to někde v síti zůstane.
Skylink nikdy nikomu neoznamoval (natož třeba dokonce smluvně garantoval), že poplatek zavádět nebude. Fakt nevím, kde se bere tento a podobný mýtus...
Na web si může každý pověsit co chce, ale u poskytovatele služeb elektronických komunikací jsou jediné relevantní dokumenty Smlouva, Obchodní podmínky a Ceník.
Podmínky se pochopitelně měnit mohou, ale operátor má povinnost o tom vyrozumět klienta, např. ve vyúčtování nebo jiným vhodným způsobem (email, SMS). A jestli ty podmínky někdo nečte, to je pak jeho problém. Stejná situace je u dodavatelů energií, pojišťoven, bank atd. Prostě se vždy vyplatí tomu čtení podmínek ten čas věnovat, než pak překvapeně koukat, že se věci mají jinak, než si člověk představoval. Každopádně vždy při změně "k horšímu" je to tak, že klient nemusí nové podmínky akceptovat a může bez sankcí od smlouvy odstoupit. V případě toho Skylinku to je navíc velmi snadné, protože úplně stačí si další období nepředplatit a není ani potřeba nijak extra vyjadřovat nesouhlas se změnou. Už z toho plyne, že celý humbuk se servisním poplatkem ze strany některých jedinců byl naprosto zbytečný.
Jo a ono pravdu už bylo zadarmo? Tak jestli to Vám vadilo, mě to teda nevadilo. Jenomže zadarmo nebylo, akorát že to dělali lidi, kteří tomu rozuměli. Ne zlatokopky.
Ta negativni zaujatost vůči Glisníkovi z článku jen čiší. Chybí mi v něm pár důležitých informací. Byl jsem klientem už z doby T&T a něco si pamatuji. Ono se platilo extra, byť jednorázově, ještě v bezplatném období. Za přidání Novy, tuším 500 Kč a stejná částka za STV. CS Link vznikl oštěpením. Tehdy byl problém, zřejmě uměle vyvolaný, s nedostatkem přístupových karet. Jednou zaplatíš...bylo reklamní heslo právě této značky. Z tv na nás řval Izer. Důležitou roli dlouhodobě hrály i blokery karet. Ale chápu. Přepisovač letáků. K čemu slouží polovičaté články?
Asi nejsem pozorný čtenář, protože jsem to čišení nenávisti nezaznamenal. Ale ano, za tzv. aktivaci ( aktivace) se platilo. Jednorázově. Pro sympatizanty p. Glisnika: víte kolik platí televize měsíčně sat. šiřitelům ? A tušíte alespoň měsíční obrat Skylinku jen v ČR ? A zkoušel jste se někdy spojit s někým ze Skylinku mimo tzv. " zákaznického centra " ? A to nemluvím o zřízeném P.O. boxu. A tušíte kde končí platby diváků ve formě odvedené daně ?
Jenže to jaksi redakční práce, víme?
Jeden důvod proč vest delší diskusi s věčným rejpalem? Není takovy důvod Vždyť to přece už sám víte, názor máte utvořen. Přečtěte si článek o JG u konkurence, ten bude svým vyzněním s vaším nastavením konvenovat...
Hezký večer i celý zbytek týdne.
3. 7. 2024, 22:27 editováno autorem komentáře
Tak se rozepiš. Rád si to přečtu. Hlavně se těším na pasáž spojenou s Lucemburskem. Vždy mě dojme starost lidí o peníze těch druhých.
Akorat ze ty (vseobecne) obchodni podminky na tom webu casto byvaji. A velmi casto je v nich taky klauzule, ze se muzou v prubehu poskytovani sluzby definovanym postupem zmenit. Ale obvykle tyhle dlouhe obecne texty, ktere jsou nedilnou soucasti smlouvy nikdo ani moc necte (stejne jakot treba EULA u software), bere to jako zbytecne blaboly a mysli si ze kdyz ma v ruce nejakej strucnej papir, tak tim muze mavat navzdy. No a ty zmeny ve (vseobecnych) obchodnich podminkach - povesene na webu - uz nectou vubec.