U mě ve firmě se na komunikaci používá webové diskusní fórum. Velice snadno se dá sdílet komunikace s ostatními, navíc od sociálních sítí je fórum "moje", takže se mi nikdy nestane, že mi někdo smaže, zablokuje nebo něco jiného udělá s celým webem nebo nějakým z účtů.
Hodně dobře se v tom taky vyhledává - jenom napíšete nějaké téma a najdete třeba nějaký problém starý 2 roky a můžete si přečíst, jak ho řešili kolegové v minulosti a jak to dopadlo :-).
S e-maily mám bohaté zkušenosti třeba z banky nebo nadnárodní telekomunikační firmy. Jenom interní komunikace a různá vnitřní evidence tvořila 30% mojí pracovní doby :-D.
V jedné knize jsem kdysi četl: "Když má útvar více jak 100 zaměstnanců a vede jej šikovný manager, může docílit toho, že nemusí vykonávat žádnou vnější činnost, protože všichni zaměstnanci jsou celou pracovní dobu plně vytíženi interní komunikací a evidencí." :-D.
Nejvtipnější na tom je, že kamarádka, která pracuje ve státní zprávě mi vykládala, že na státních úřadech je to prý naprosto normální a to beze srandy. Což je docela drsné!
Ta kniha velmi prehani ... zcela osobne sem zazil, ze na to bohate staci lidi 10. Ta 10ti lida firma mela 2! pracujici, zbytek byl "management" ... a samo, ti dva byli zamestnani neustalym vykazovannim toho, co udelali, schuzovanim, poradami ... a to az tolik, ze nakonec nestihali delat nic jinyho.