Vzhledem k tomu že stále jak jsou v ČR drahá data a ochota průměrného zákazníka platit za primové služby tak ba Spotify nesázejte.
Nebude to tedy tak černobílé . Bude záležet na věku posluchače, jeho ekonomickém ukotvení i dokonce kde bydlí. Většina rádií už svůj internetový stream nebo hudební blogy má proč by lidé tedy přecházeli na Spotify......
opravte mne jestli se pletu, ale Spotify jsou "jen" hudební proudy? Sice personalizované, ale pořád je to jen hudba. To by mně vyhovovalo v osmnácti, ale teď ve zralém věku :-) potřebuji mezi muzikou i nějakou tu slovní "vatu", hlavně v autě. Stanice typu F1 mne po pár dnech pozitivních informací typu kdo s kým unaví a tak zase přepnu na Radiožurnál (i za cenu poslechu hudby staré 30 let, no to dnešním mladým fakt nezávidím :-) ). Ale ať se vrátím k meritu věci - jak pro takové posluchače může Spotify představovat konkurenci rozhlasu? :-)
Prognózy a další věštění, jsou většinou jen představy, které vyplývají ze zvyků jednotlivců. Pokud bych se na věc díval očima pozorovatele okolí, které v ruce drží mobil, tak by se mohlo zdát, že už žádné rádio, ani televize, neexistují. Jiné informace naopak tvrdí, že v posledních letech se dokonce zvyšuje počet diváckých hodin před TV obrazovkou a to u všech věkových skupin.
Snížení cen za datová připojení bude mít vždy velkou konkurenci ve volném příjmu rádia i televize, pokud v tomto režimu zůstane i jen pár desítek stanic. Ani světové statistiky nenaznačují, že ubývá posluchačů a DAB přijímačů zatím ročně přibývá po desítkách milionů kusů.