Hlavní navigace

Jaký byl včerejší media brunch mediazastupitelství Atmedia? Podívejte se na velkou fotogalerii

19. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Karel Choc
UVNITŘ FOTOGALERIE – Kromě představení nového dětského kanálu Tuty představila Atmedia i další novinky ve svém portfoliu a zhodnotila rozjezd stanice Joj Family na českém trhu.

Mediazastupitelství Atmedia působí na českém trhu už devátým rokem, při svém vzniku zastupovalo šest tématických televizních stanic a aktuálně jich má v portfoliu 25, z nichž u sedmnácti měří sledovanost pomocí peoplemetrů. 

Osobně považuji za velkou příležitost pro tématické stanice nástup DVB-T2, uvedla na včerejším brunchi ředitelka Atmedia Michaela Vasilová. Prostřednictvím další moderní technologie, platformy HbbTV, zasahuje Atmedia aktuálně kolem tří set tisíc tuzemských domácností.

Atmedia obchodně zastupuje i slovenský kanál JOJ Family, určený českým divákům. Vysílat začal loni v září a v únoru přesáhla jeho sledovanost u cílové skupiny diváků starších patnácti let jednoprocentní podíl. Jeho naladěnost pak dosahuje 64 procent. Nejsledovanějšími pořady pak jsou Soudní síň (rekord 7 procent) a seriál Búrlivé víno (maximálně 3,1 % v cílové skupině 15+).  

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).