Hlavní navigace

Jak vypadají webové prezentace českých bank?

4. 1. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ján Simkanič a Václav Štrupl se dnes na Měšci podívali okem kritickým na 10 webových prezentací českých bank. Za kladnou věc označili dobré popsání produktů, ale záporných našli mnohem více. Špatné provázání obsahu, nejasné členění obsahu, nevhodně zvolená terminologie, absence vyhledávání a mapy serveru. Některé informace banky uvádí v nevhodném externím formátu a některé dokonce vůbec. Přesto autoři vybrali titulek pozitivní: Banky postupně zlepšují své internetové prezentace.

Ján Simkanič a Václav Štrupl se dnes na Měšci podívali okem kritickým na 10 webových prezentací českých bank. Za kladnou věc označili dobré popsání produktů, ale záporných našli mnohem více. Špatné provázání obsahu, nejasné členění obsahu, nevhodně zvolená terminologie, absence vyhledávání a mapy serveru. Některé informace banky uvádí v nevhodném externím formátu a některé dokonce vůbec. Přesto autoři vybrali titulek pozitivní: Banky postupně zlepšují své internetové prezentace.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).