Hlavní navigace

Jak si Telefónica O2 dělá z multiplexu 4 propagaci O2TV

12. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telefónica O2 je směrem k médiím ohledně multiplexu 4, jehož je provozovatelem, na slovo skoupá. Dříve byla tato síť především ve znamení testů. Diváci si určitě vzpomenou z minulosti např. na zkušební vysílání TOP TV, Óčka nebo brněnské TVB 1. I nyní je multiplex 4 (dříve C) v podstatě ve fázi testování. Zkušebně tu totiž vysílají ve vysokém rozlišení jak první kanál Česká televize, tak i televize Nova. Jakým směrem by se však mohla síť prozatím ubírat? Směrem propagace O2TV, když je nyní ve…

Telefónica O2 je směrem k médiím ohledně multiplexu 4, jehož je provozovatelem, na slovo skoupá. Dříve byla tato síť především ve znamení testů. Diváci si určitě vzpomenou z minulosti např. na zkušební vysílání TOP TV, Óčka nebo brněnské TVB 1. I nyní je multiplex 4 (dříve C) v podstatě ve fázi testování. Zkušebně tu totiž vysílají ve vysokém rozlišení jak první kanál Česká televize, tak i televize Nova. Jakým směrem by se však mohla síť prozatím ubírat? Směrem propagace O2TV, když je nyní ve čtvrtém multiplexu zařazen promo kanál O2 Info? Tématem se zabývá dnešní článek Jak si Telefónica dělá z multiplexu 4 propagaci O2TV z našeho sesterského serveru DigiZone.cz.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).