Hlavní navigace

Jak se daří mladým online mediálním projektům na českém trhu?

18. 10. 2022
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Na #CIF22 se podíváme, jak se připravují zahraniční reportáže pro náročné, na nový byznysový web nebo portál generace Z.

Tradiční konference Czech Internet Forum se rychle blíží. Již 1. listopadu se ve dvou sálech Konferenčního centra City v Praze odehraje dvacítka přednášek a praktický workshop. Na programu jsme pracovali opravdu dlouho a rádi vám jej představíme na webu konference.

Na jaká konkrétní témata se můžete těšit?

Voxpot: zahraniční reportáže pro zvídavé a náročné publikum (Vojtěch Boháč)

Šéfredaktor a spoluzakladatel serveru Voxpot.cz představí kanál audiovizuálních reportáží ze zahraničí s analyticko-investigativním přesahem. Za tento projekt v loňském roce získal cenu Novinářská křepelka pro novináře do 33 let. Seznamte se s příběhem, který vznik Voxpotu provází.

heyfomo.cz: Mladá redakce, která boří stereotypy korporátu (Karolína Čumriková)

Šéfredaktorka webu heyfomo.cz účastníky seznámí s médiem pro generaci Z. Ukážeme si všechna jeho specifika i odlišnosti od tradičních titulů. Jak funguje mladý redakční tým složený ze středoškoláků a vysokoškoláků a proč je tak důležitá vizuální stránka? A jak tento mladý tým pracuje se sociálními sítěmi?

newstream.cz: Nový byznysový zpravodajský web „na zelené louce“ (Tereza Zavadilová)

Dlouholetá šéfredaktorka deníku E15 aktuálně šéfuje serveru newstream.cz. Na konferenci se podělí o své cenné zkušenosti: jak je možné postavit nový web bez zázemí velkého vydavatelství, navíc s relativně omezeným rozpočtem? Jak se podařilo naplnit ambici dostat se mezi největší byznysové weby?

HUAWEI: představení mobilní marketingové platformy HUAWEI Ads (Andreea Danga)

Na přednášce si představíme platformu přizpůsobenou pro uživatele HUAWEI. Jak přesně funguje tato mobilní marketingová platforma? Nabízí nativní reklamu, bannery, videa a další formáty, vývojářům umožňuje generovat dodatečné příjmy z jejich aplikací. Seznamte se s detaily.

Adform: Budoucnost kampaní bez cookies (Radka Floreková a Michael Štádler)

Cookies postupně ubývají, v ČR může být bez tohoto identifikátoru až kolem 40 % inventory. Je tedy potřeba tuto skutečnost reflektovat i v praxi. Na praktických příkladech si ukážeme, jak se s touto situací vypořádat a jaké benefity pro zadavatele reklamy práce v cookieless prostředí může přinést.

FTV Prima: Inovace v reklamě – crossplatformní řešení (Petr Hatlapatka a Petr Miláček)

Představíme si inovativní nový videoprodukt, který dostává internetový formát na televizní obrazovku a dokáže rychle zasáhnout vybranou cílovku. Zároveň si ukážeme, jak zapojit do kampaní crossplatformní zásah v demand generation fázi komunikace, která umožňuje korektní měření i verifikaci třetí stranou.

SmartEmailing: E-mailingovou automatizací k výjimečnému personalizovanému zážitku čtenářů Blesk.cz (Denisa Vávrová)

Jak udělat z e-mailingového nástroje srdce celé kampaně? Jak sbírat custom data a efektivně je využívat? Nechte si poradit od specialistky na e-mail marketing.

MMF24

Těšíme se na vás první listopadový den na 17. ročníku prestižní konference Czech Internet Forum. Pro účast stačí vyplnit registraci a dorazit do Konferenčního centra City v Praze na Pankráci.

Generálním partnerem konference je Dognet – profesionální affiliate síť se stovkami inzerentů a tisícovkami publisherů. Hlavním partnerem je Teads – globální mediální platforma pro inzerenty, kteří se mohou připojit k nejlepším vydavatelům na světě a každý měsíc oslovit více než 1,9 miliardy lidí. Partnery jsou Adform, eHUB.cz, FTV Prima, HUAWEI Ads, LCG New Media, Seznam.cz a SmartEmailing. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Cnews.cz, Marketing Journal, MediaGuru. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).