Potiz je, ze v nasich koncinach je to casto jak s tim destem a okapem ...
Nedavna zkusenost s (nikoli moji) pripojkou u UPC. Objevil se na ni nikoli zasadni, ale PL, zpusobujici neprijemnosti. 5 hovoru na jejich support = 4x kreten, kterej vubec netusi o cem je rec, tvrdici ze "to funguje". Teprve na patej pokud byl na druhy strane dratu clovek, ktere tusil, a dokonce potvrdil ze PL vidi na lst mile. Fajn, ale to bylo taky vsechno, reseni zadny.
Dotycnej si muze jeste vybrat kysliky, coz je naprosto totez (uz je mel a utek od nich).
Mno a ted "babo" rad.
Podotykam, ze napr jinej clovek ma prozmenu linku od o2, papirove 16mbit tusim, a pres 100kB se dostat neda ani nahodou ...
Ona funguje, ale jen v pripade, ze mate na drhu dostatek moznosti jak jit nekam jinam. Zrovna uvazuju nad tim, ze si necham od vyrobce sveho auta poslat servisni dokumentaci, protoze ve (si dovolim tvrdit) vsech jejich !autorizovanych! servisech jsou jen neschopny kreteni. Neodhali ani viditelnou zavadu (sem si musel pod auto vlizt sam a ukazat jim to), natoz zavadu hlasenou ridici jednotkou (nevim nac tam vsechny ty cidla sou). Navic pri jakemkoli servisu zpusobi vic skody nez uzitku (kolegovi vratili auto s neutazenym kolem ...).
Nějaká ta chyba v textu, jak tu bylo tvrdě vyčiněno mi v záplavě reklamních ( i opravných ) blábolů nevadí, protože toto napsal někdo s mozkem. Nic méně je dobré že někdo něco reálně měří a nejsou to peníze. Ale mě, jako běžnému uživateli by prospělo měření přímo na mém monitoru. Čas od času to prostě dobře nejde. Seká se to, je to pomalé a někdy i zamrzne. A tady míti nějaké měření, které by mi řeklo nic neřeš, chyby jsou mimo tvé PC, tak to by se asi nejen mě, velice líbilo. A provozovatelé, by si mohli své výmluvy strčit za klobouk.