Svěřit svá data takhle pěkně pohromadě někomu cizímu je ukázková hloupost.
Myslet si, že jakákoli data jsou bezpečněji uložená než papír je naivní. (ok, data mohou být mnohonásobně zálohována a dejme tomu, že to funguje spolehlivě, je to o mnoha kompromisech, ale nemám záruku, že služba neskončí z rozhodnutí majitele bez možnosti dostat data offline ... to se s papírem nestane, při stejné míře pečlivosti papír sám od sebe nezmizí, sám se nesmaže, sám nezmění obsah, může se jen ztratit - list, ne všechny šanony najednou)
Pojmenovat to iSanon je zas docela hezký marketingový trik na ovečky (nikoli nutně Apple přítulné). Vytvořit tomu primitivní a snadno pochopitelné rozhraní, obalit to ukecaným marketingem o zabezpečení (nedostatečném) taky není špatné.
Tipuji, že projekt brzy chcípne. Ale být součástí třeba sady aplikací Google, nebo alespoň Seznamu, tak si své uživatele najde a mohl by být zajímavě úspěšný. Blbců je na světě bohužel hodně.
To je docela dobře možné. Já se zase domnívám, že projekt Datových schránek směřuje k tomu, že v dohledné době budou mít všechny právnické osoby, později fyzické osoby a nakonec i všichni lidé povinnost uzavírat veškeré smlouvy přes Datové schránky (nebo nějaký jejich nástupný systém), aby měl Velký bratr snadný a ucelený přístup ke všem finančním i dalším vazbám mezi firmami, soukromníky i občany. Uzavírat smlouvy jiným způsobem (třeba ústně) bude klasifikováno jako jeden z nejtěžších trestných činů.
no a po cca. hodině času, který jsem tomu celkem za posledních pár dní věnoval, si dovolím hodnotit...
Registrace jednoduchá.
Chvíli jsem bádal, jak založit dokument do šanonu. Když jsem konečně pochopil, že si nemusím nikde nic konfigurovat, zakládat šanony ani záložky, tak to šlo jak po másle. Přeposlal jsem si do iSanonu faktury od UPC, O2 a za nájem za poslední 3 měsíce. Stiskl tlačítko uložit do iSanonu, zadal název šanonu a záložky. Šanon i záložka se vytvořily automaticky a při zakládání dalšího dokumentu systém poznal, o co se jedná a i pole šanon a záložka za mne předvyplnil.
Pak jsem se podíval na přehledy. To mne fakt dostalo. Ne že bych si to v excelu neuměl udělat včetně těch grafů - a hezčích - sám, ale tady pro to nemusím udělat kromě založení dokumentů do šanonů fakt nic.
Ještě si vyzkouším export dat a jestli se mi podaří udělat si zálohu těch dat na svůj počítač pro "strejčka příhodu", tak to nejspíš začnu používat...
Nad tím někdo chvíli přemýšlel. Pánové, držím Vám palce a docela by mne zajímalo, co ten systém ještě umí a co dalšího připravujete?
V tehle zemi je jen otazkou casu, kdy nekdo prolobuje do zakona podminku, ze treba jen urcita cast firemnich dokumentu musi byt v nejakem takovem "certifikovanem" ulozisti, protoze bla bla bla ...
Postupujeme tomu stale vstric
http://ohrozeny.podnikatel.cz/clanky/byrokraticke-vrasky-pribyvaji-budete-muset-hlidat-ucty-obchodnich-partneru/