Tak jsem dnes absolvoval první kolo reklamace. Šel jsem do prodejny Teleset, kde jsem sadu koupil. Vysvětlil jsem svůj problém a prodavačka evidentně věděla, že se tohle stává (a asi už stalo). Řekla mi ale, že ona sama mi peníze vrátit nemůže a že se musím domluvit s vedoucím, na kterého jsem dostal telefonní číslo.
Oblastní vedoucí byl přátelsky naladěn a okamžitě mi zařídil vrácení peněz. Takže dnes odpoledne se v Telesetu stavím a vyzvednu si svých 300 korun českých. Aspoň je vidět, že se takováto nedorozumění dají vyřešit rychle a ostatní zákazníci, kteří se dostali do podobných problémů, budou vědět, že mají 100% šanci dostat peníze zpět.
Aleš Mydlář, Liberec
Pamatujete, včera jsem psal o tom, že SPT TELECOM (záhy už Český Telecom) mění své logo i image a chce začít působit jako přátelská a konkurenceschopná společnost. Vyjádřil jsem úplný souhlas s tím, že nejlepší cestou je skutečně změna firemních barev za tři sta milionů korun z našich peněženek. Přístup, který popisuje pan Mydlář, ale taky není špatná možnost. Přestože musíme mít na paměti, že na začátku problému stojí arogantní přístup SPT TELECOM ke konkurenci (odmítá uznat její tarif Internet 99) a kromě toho pan Mydlář na vrácení peněz skutečně měl právní nárok jasně daný zákonem, mne osobně vždycky potěší, když vídím, že ani SPT TELECOM není vždy nabubřelý.
V tomhle ohledu si dokonce dovolím tvrdit, že časy se skutečně mění. Je otázkou, zda je to dáno firemní politikou, nebo zda je to individuální u jednotlivých zaměstnanců SPT TELECOMu, ale kdykoliv jsem v poslední době narazil na „koncové linii“ na nějakého pracovníka Telecomu, ať už mi přišel domů opravovat telefon. prodával v prodejně Telesetu nebo odpovídal na můj dotaz na informační lince, setkal jsem se vždy se vstřícným postojem. To se počítá. Zbývá však, aby arogance monopolu vyprchala z krve těm na vyšších místech.