Slovensko zatím stále ještě nezná jméno společnosti, která pro ni připraví informační kampaň. Informuje o tom server Stratégie Online s odvoláním na Ministerstvo dopravy, pošt a telekomunikací Slovenské republiky (MDPT SR). O vítězovi mělo být známo v pondělí, ale výbor MDPT SR se na něm nedohodl. Další šance, kdy tak může učinit, je konec září. Stratégie připomíná, že Ministerstvo dopravy, pošt a telekomunikací SR zveřejnilo vyhlášení na realizaci kampaně koncem července.
K TÉMATU: Slováci vypsali soutěž na realizátora informační kampaně k digitalizaci
Reklamní agentury měly svoje návrhy předložit do 25. srpna. Úkolem pak bylo nejen samotnou kampaň připravit, ale také navrhnout její realizaci. Součástí bylo také doporučit následný monitoring, který by zjistil její dopad. O návrzích rozhoduje desetičlenná komise, která ohodnotí jednotlivé návrhy na základě těchto kritérií: 1. Vytvoření a zpracování návrhu kreativní linie, 2. Forma, obsah a rozsah realizace mediální kampaně, 3. Realizace kampaně nástroji přímého marketingu a PR, 4. Informační logistika, 5. Systém vyhodnocování dosahu kampaně.