A to ještě nikdo neobjevil že od září má UPC fígl na předčasné zrušení smlouvy. Mají totiž 3 ceny:
1) V letáku ( ta platí jen 3 měsíce)
2) "plnou" ta platí dalších 9 měsíců
3) skutečně plnou, ta je naprosto dokonale ukrytá v PDF ceníku a na webu natož v letáku o ní není ani zmínka, podotýkám že o 3. ceně nevědí (nebo to tají) samotní pracovníci UPC
A co se stane pokud zrušíte smlouvu dřív jak za 12 měsíců (je s automatickou obnovou každých 12 měsíců)? Zpětně vám jako pokutu dopočítají tu plnou cenu z bodu 3. Jasné obcházení nařízení o doplácení jen 20%.
Ta tohle by těm změtkům měli uřezat koule (obrazně) reálně pokutička v řádu stovek mega. Těma podvodama si na lidech na běžné pokuty vydělají za pár dnů.
Ještě jednou - ZMETCI.
Proc obrazne, klidne realne ... soused musel technikovi, kterej mu prisel po vypovedi "odpojit linku" (nechapu ...) vyhrozovat nasilim, aby si ten modem vzal a podepsal mu to. (primo mu napsali, ze mu to ma dat). Stejne mu po asi mesici prisla vyhruzka, ze ho daj k soudu, protoze modem nevratil ... tak tam zavolal a po cca hodine cekani (coz ho naladilo doslova do zhava) na ne zacal pekne sproste rvat ...
Jinak to snima proste nejde ...
Mimochodem, celkem by me zajimalo, jak chce nekdo obhajit "smluvni pokutu" 5k, u zarizeni, ktery je odepsany a stejne skonci v popelnici. Nemluve o tom, ze tolik nestoji ani novy.
Ono cokoli vyřídit s větší firmou, je problém.
Měl jsem tu čest jednou na UPC zákaznickou linku volat. Naštěstí UPC nemám a nikdy jsme neměl, a po zkušenosti s UPC zákaznickou linkou se jim hodlám vyhýbat jako čert kříži.
Jen perličku: Firma INFOS, s. r. o., v Prostějově, internetový provider, funguje tak zázračně, že tam vyřídíte, jen když dokonale znáte strukturu zaměstnanců.
Když jsem před léty od INFOSu odcházel, a chtěl zaplatit posledních dlužných 50 Kč, tak účetní je ode mě prostě nepřevzala, protože nepřevzala. Jednoduše mi řekla, že nepřevezme. Následně mi přišla výhrůžka na nedoplacených 50 Kč. Moje odpověď byla velmi šťavnatá.
Teď tam mám známou, a už je opět problém. Opět s účtováním.
Já bych nesoudil, ony ty české firmy se k zákazníkům chovají jako k hnoji, a kolikrát neumožňují, nebo ztěžují co to dá i splnění základních povinností.
Koukal jsem na jejich web a nasel jsme toto:
Ceny uvedene na webu jsou s vernostni slevou. Ta cini 200Kc/mes. Vernostni sleva je podminena 12mesici uzivani.
Tzn pokud od nich chcete utect po dobe delsi nez 12 mesicu nic se nestane.
Ale pokud chcete utrect v dobe kratsi nez 12 mesicu, douctuji Vam navic krom douctovani do konce obdobi i 200Kc za kazdy mesic (i za ten co jste uzivali) za nesplneni podminek vernosti slevy.
Priklad .FIBER 40 1- 3 měsíc 300Kc (500 bez slevy), 4-12 měsíc:449Kc(649bez slevy)
Vypovite-li smlouvu po 4mesicich zaplatite 0,25(12x200 + 8x449)=1.498Kc
Pochopil jsme to spravne?
Matematický koutek pro hmmm:
Se závazkem zaplatím 11 měsíců tyto částky: 300,300,300,449,449,449,449,449,449,449,449.
Pokud to zruším dopočtou mi všechny účtované ceny do plné ceny 649,- tedy za první 3 měsíce přirážka 349, za dalších 8 měsíců 2 kila.
Je to tak těžký spočítat?
Pokud neděláš u UPC tak ani jeden nevíme jak to prakticky počítají, já chápu popis na webu tak jak píšu.
To stále nic nemění na tom že to jsou ku**y a celé toto zpětné dopočítávání má jasný účel okrást lidi kteří si toho nevšimnou. A těch bude samozřejmě 99,9%. Mluvit se o tom začne kolem září 2014 až první nešťastníci zjistí (bude jim oznámeno) jak to celé vlastně funguje.
Všude je to uvedeno - vysvětlení těch cen. Samozřejmě velkým barevným písmem jsou uvedeny vždy ty líbivější věci. To je prostě reklama a marketing.
Proč pokuta? Za to, že když se jim někdo dobrovolně uváže, dají mu po roce slevu, resp. mu tu slevu už dopředu po částech odúčtovávají? Možná by pro vás bylo více "košér" kdyby jste po 12 měsících řádného placení dostal 3 měsíce zadarmo a po dalších 9 měsících zas atd. Ale UPC si nastavilo podmínky takto a je to dle mě i lepší. Jestliže dopředu vím, že závazek nedodržím, no tak si ho sakra neberu. Když se v průběhu 12 měsíců stane, že ho i přes původní předpoklad nebudu moci dodržet, vím už od začátku co přijde.
Můžu se zeptat, kde ve VOP najdu to automatické obnovení smlouvy o 12 měsíců?
Letos k 1.11. mi končil první rok smlouvy s UPC a já právě se chtěl vyvázat ze závazku, tak jsem v září volal na infolinku, že jako chci vypovědět smlouvu, zeptali se proč, tak na rovinu říkám, že se potřebuju vyvázat. A slečna mi odpověděla, že ten závazek je jen prvních 12 měsíců a po roce se smlouva mění na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 1 měsíc.
Jak to tedy je? Buď mi UPC lže, nebo jste se spletl.
Jenže fígl je v tom, že od září je tam ta věrnostní akce na 12 měsíců ale s AUTOMATICKOU OBNOVOU. A pokud si dobře pamatuju tak má člověk jen 14 dnů tu obnovu zrušit. Sakra fikanej fígl. A to s tím zpětným dopočítáváním je sviňárna nejvyššího kalibru. Dobře uvedeme si příklad:
1) Cena z letáku za 40+ za 300,-
2) cena po 3 měsícíh 449,-
3) Skutečná PLNÁ cena dle PDF - 649,-!!!
Tedy pokud zrušíte smlouvu v nejblbější čas po 11 měsících tak doplatíte zpětně 3x(649-300)+8x(649-449)= 2647 Kč pokutu!!!
A ještě jednou - SVINĚ!
No, já tu slevu mám taky, platím za 30 MB tarif jenom 312 Kč, plná cena by byla 520 Kč (UPC Fiber Power 30).
Chtěl jsem přejít na ten rychlejší tarif 40 MB (Fiber Power 40), ale podmínky se zdají horší - plná cena 649 Kč (se závazkem 300 Kč).
Jak to tak sleduju, tak ale přecházet nebudu, smluvní podmínky jsou horší.
tak znovu - platí se 200,- x počet měsíců. Po 11 měsících to je tedy 2200,-. Není to pokuta, je to rozdíl ceny se závazkem a bez něj a (ten je přesně 200,- měsíčně) sleva na první měsíce je totiž i v případě služeb bez závazku. nechápu těch 14 dní - můžeš si uzavřít smlouvu na rok, a klidně druhý měsíc jim napsat že to chceš přesně ke konci těch 12měsíců vypovědět - a tak by se taky mělo stát.
pokud se nechceš vázat na 12 měsíců, vem si to za standardní cenu (která je to těch 200,- každý měsíc vyšší). Fakt nechápu co je na tom sviňského :)) Ono totiž, i když si vezmeš ten závazek a nedodržíš ho, naúčtují ti jen to co by jsi platil normáně kdybys ho neměl. Mám trochu pocit že to moc nechápeš, a z toho pramení tvé hodnocení, ale to už je tvůj problém :)
Tak sviňárna je už jenom to, že v reklamě je zásadně jen cena za první 3 měsíce BEZ informace že je na 3 měsíce a i na webu je hodně dobře schovaná ta druhá cena a tu třetí už 99,999% nikdy nenajde a neví že existuje. Naprosto jasné klamání zákazníka. Znovu - svině.
Mimochodem o 3. ceně v PDF nevěděl ani zaměstnanec UPC na jejich prodejním stánku. Tvrdil že nic takového neexistuje.
ZNÁM PŘÍPAD, KDY UPC NEDODALA NASMLOUVANÉ, PROČEŽ JIM KLIENT NEZAPLATIL A MODEM JIM ZASLAL NA DOBÍRKU S CENOU NAHRAZUJÍCÍ ZPŮSOBENOU ŠKODU, UPC BALÍČEK NEPŘIJALA A PRODALA POHLEDÁVKU VYDŘIDUŠSKÉ INKASNÍ AGENTUŘE A UPLACENÁ SOUDKYNĚ ROZHODLA PROTI KLIENTOVI, PŘESTOŽE POSTUPOVAL PŘESNĚ DLE DOPORUČENÍ SOS DTEST ...
http://www.dtest.cz/search/?q=upc