Infobaden shání peníze na Startovači, na natáčení videí chce půl milionu

17. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po prvním týdnu slíbilo satirickému webu podporu několik desítek lidí, kteří přispěli skoro 32 tisíc korun.

Satirický web Infobaden.cz by rád začal soustavně točit i videa. Na projekt Infobaden TV teď shání peníze na crowdfundigovém serveru Startovač. Cílem kampaně je vybrat 500 tisíc Kč na roční fungování projektu v roce 2015.

„Pro srovnání, 500 000,– stojí tři čtvrtiny jedné epizody Pečeného sněhuláka nebo 7.5 cm tunelu Blanka,“ obhajují požadovanou částku tvůrci. 

Nejnižší příspěvek, který mohou lidé poslat, je 150 Kč, dva uživatelé ale podle statistik Startovače poslali i 3000 Kč. Po prvním týdnu projektu získal 6 % z cílové částky. Kampaň končí 10. prosince. 

Satirický web Infobaden.cz je obdobou známého amerického humoristického webu The Onion – publikuje zprávy, které parodují aktuální české i světové dění.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

V Česku už na jeho zprávy naletěli nejen čtenáři (viz Jak je to s Googlem, skutečně končí? A jenom vyhledávač nebo všechno?), ale v několika případech i novináři (viz Jak napálit české novináře a Fiktivní Rath sepsul Drábka za nesmyslný nápad, vystřelili si recesisté).

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).