Hlavní navigace

Ignum má firemní blog

19. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ignum se rozhodlo zapřáhnout populární formu publikování – weblog – do mixu firemní marketingové komunikace. Psaním weblogu firma jistě posílí nejen počty odkazů sledovaných vyhledavači a obraz v očích stávajících klientů, ale zatím se zdá, že vhodně zvoleným mixem zajímavých informací a sebepropagace by blog mohl zaujmout i klienty konkurence. Takže už nejen Zoner má svoje médium. (via Oříšek)

Ignum se rozhodlo zapřáhnout populární formu publikování – weblog – do mixu firemní marketingové komunikace. Psaním weblogu firma jistě posílí nejen počty odkazů sledovaných vyhledavači a obraz v očích stávajících klientů, ale zatím se zdá, že vhodně zvoleným mixem zajímavých informací a sebepropagace by blog mohl zaujmout i klienty konkurence. Takže už nejen Zoner má svoje médium. (via Oříšek)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).