Od prvního ledna 2009 by měly být v tichosti spuštěny nové weby všech titulů generujících obsah pod hlavičkou IDG Czech. Pokud v prvních dnech ostrého provozu nenastanou žádné komplikace, mělo by 5. ledna dojít k oficiálnímu oznámení. Vedle redakčních systémů (přechod z CMS postaveného na Lotus Notes na PHP a Python) a souvisejícího faceliftu by mělo dojít také k dílčím obsahovým změnám. Jde o výsledek cca čtvrtročního snažení, kterým česká divize významného amerického vydavatelského domu hodlá přesunout závažíčka z misky s čím dál těžším bussinessem vydávání papírových titulů směrem blíže k Internetu. V současné době české IDG žije zejména z provozu B2B titulů, ostatní aktivity běží spíše vlastní setrvačností a Internetu může nabídnout zatím jen zavedenou světovou značku. Otázkou zůstává, jak moc velkou šanci má na pomalu ale jistě se přeplňujícím internetovém mediálním trhu uspět a k jakému obsahovému posunu to případně firmu donutí.