Hlavní navigace

IAC 2011: trhu vládne nervozita

4. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V pražském hotelu Clarion Congress Hotel Prague byla zahájena odborná konference Internet Adertising Conference 2011. Na úvod vystoupil Ján Simkanič předseda výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) a výkonný ředitel společnosti Internet Info.Ve své přednášce zdůraznil, že tuzemský mediální a internetový trh v současné době prochází proměnou a vládne na něm nervozita. Simkanič například připomněl, že vydavatelům nestále klesají příjmy z tiskové reklamy. Tento pokles však není ani…

V pražském hotelu Clarion Congress Hotel Prague byla zahájena odborná konference Internet Adertising Conference 2011. Na úvod vystoupil Ján Simkanič předseda výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) a výkonný ředitel společnosti Internet Info.Ve své přednášce zdůraznil, že tuzemský mediální a internetový trh v současné době prochází proměnou a vládne na něm nervozita. Simkanič například připomněl, že vydavatelům nestále klesají příjmy z tiskové reklamy. Tento pokles však není ani zdaleka vyvážen příjmy z reklamy na Internetu a vydavatelé tudíž hledají možnosti, jak obsah na webu zpoplatnit. Podle Simkaniče bude důležité, zdali se vydavatelům podaří čtenáře přesvědčit k ochotě, za obsah na Internetu platit.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).