Mediální skupina AOL kupuje internetový zpravodajský web The Huffington Post. Ten vznikl v roce 2005 původně jako blog Arianny Huffingtonové. Díky investici, vizi a zainteresování autorů se za šest let let z The Huffington Postu stalo respektované a citované médium s obrovskou čtenářskou základnou. AOL zaplatí za server celkem 315 milionů dolarů. Většina částky bude uhrazena v hotovosti, zbytek ve formě akcií AOL. Huffingtonová bude zodpovědná za veškerý online zpravodajský obsah AOL.
Zajímavostí je, že Tim Armstrong, výkonný ředitel AOLposlal ještě před oficiální ohlášením transakce informace o plánované akvizici všem zaměstnancům AOL, s výjimkou redaktorů vlivného technologického blogu TechCrunch, který AOL koupila loni na podzim. Nemají k nám v ničem důvěru,
řekl na adresu AOL Erick Schonfeld z TechCrunch.
Zdroj: The Los Angeles Times