Huffingtonová bude zodpovídat za zpravodajský obsah skupiny AOL

8. 2. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Mediální skupina AOL kupuje internetový zpravodajský web The Huffington Post. Ten vznikl v roce 2005 původně jako blog Arianny Huffingtonové. Díky investici, vizi a zainteresování autorů se za šest let let z The Huffington Postu stalo respektované a citované médium s obrovskou čtenářskou základnou. AOL zaplatí za server celkem 315 milionů dolarů. Většina částky bude uhrazena v hotovosti, zbytek ve formě akcií AOL. Huffingtonová bude zodpovědná za veškerý online zpravodajský obsah AOL.

Mediální skupina AOL kupuje internetový zpravodajský web The Huffington Post. Ten vznikl v roce 2005 původně jako blog Arianny Huffingtonové. Díky investici, vizi a zainteresování autorů se za šest let let z The Huffington Postu stalo respektované a citované médium s obrovskou čtenářskou základnou. AOL zaplatí za server celkem 315 milionů dolarů. Většina částky bude uhrazena v hotovosti, zbytek ve formě akcií AOL. Huffingtonová bude zodpovědná za veškerý online zpravodajský obsah AOL.

Zajímavostí je, že Tim Armstrong, výkonný ředitel AOLposlal ještě před oficiální ohlášením transakce informace o plánované akvizici všem zaměstnancům AOL, s výjimkou redaktorů vlivného technologického blogu TechCrunch, který AOL koupila loni na podzim. Nemají k nám v ničem důvěru, řekl na adresu AOL Erick Schonfeld z TechCrunch.

Zdroj: The Los Angeles Times

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).