Hudební televize Óčko vyměnila šéfa. Balvína nahradil po devíti letech Wolde

27. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
27. 3. 2012

Mediální skupina Mafra se rozhodla po devíti letech vyměnit generálního ředitele hudební televize Óčko. Na této pozici skončil Jiří Balvín, který stanici vedl od roku 2003, tedy od svého vzniku, nově sem nastoupil Štěpán Wolde. Toho mohou znát zájemci o obor médií například jako výkonného ředitele společnosti Atmedia v letech 2009 až 2011 nebo spolumajitele společnosti MediaOne. O důležité personální změně v Óčku informovala ČTK.

ROZHOVOR: Plán výstavby a spouštění multiplexu 4 zatím neznám, přiznává šéf Óčka

Štěpán Wolde je osoba s velkými zkušenostmi v oblasti televizního obchodu a marketingu a pro naši mediální skupinu je ideální osobou pro novou éru rozvoje televize Óčko, uvedl předseda představenstva Stanice O a člen představenstva mediální skupiny Mafra Roman Latuske. Z dalšího vyjádření vyplývá, že Mafra hledala někoho, kdo je schopen stanici posunout dál a právě oním vyvoleným je jednačtyřicetiletý Wolde. Mafra chce podle ČTK v dalších měsících posílit pozici televize Óčko na trhu i uvnitř mediální skupiny.

MM 25 baliček

NEPŘEHLÉDNĚTE: Michel Fleischmann: Mafra chtěla za Óčko víc, než jsme byli ochotni dát

Zájem mediálních a nemediálních hráčů o akvizici naší hudební televize a obrovský počet našich příznivců nejen v televizi, ale také na sociálních sítích a v mobilních aplikacích potvrdilo naše přesvědčení o tom, jak velký je potenciál stanice a značky TV Óčko. Velká znalost a síla značky Óčko bude základem pro inovované programové, obchodní a marketingové aktivity, konstatoval předseda představenstva Stanice O Latuske. Balvín v nedávném rozhovoru pro server DigiZone.cz řekl, že stanice má v plánu řadu novinek včetně nového interaktivního webu, který prý nemá prozatím na českém webu obdoby.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).