Protokol HTTP/1.1 vyžaduje otevřít pro každý zdroj nové TCP spojení.
Co takhle Connection: Keep-Alive ?
http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_persistent_connection
Až si webaři něco přečtou o protokolu SCTP, to bude revolucí a inovací :-). UDP jsou zprávy bez záruky, TCP je jeden stream, SCTP je více streamů přes jeden socket, co se navzájem neovlivňují (např. jeden stream se zadrhne a dělá retry, ostatní na to nemusejí čekat).
http://en.wikipedia.org/wiki/Stream_Control_Transmission_Protocol
Vymyšlené a normované je to přes 10 let, Linuxy / *UNIXy to mají, Windows ne.
Hodně se to používá např. v telekomunikacích, kde je třeba řešit hodně na sobě nezávislých transakcí. Dělat pro každou z nich socket (jak to dělají např. různé SOAP webové služby) je nereálné, UDP nezaručuje sekvence a může se ztratit či zdvojit (všelijaké SIPy) synchronizovat se nad jedním TCP streamem na aplikační vrstvě (což je asi to HTTP2) je komplikace, pokud máte více vláken (což je ve světě webu a prohlížečů asi další inovace, která na nás teprve čeká).
Tohle se zdá být také vyřešeno, byť to klienti moc nepoužívají:
http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_pipelining
Dobrý den,
zkusili jsme na náš web https://www.rexter.cz/ nasadit google reklamu a ten web se nám strašně zpomalil. Docela nás to štve, přotože jsem předtím dost pracovali na tom, aby se web rychle načítal. Nevíte čím to je? To prostě Google ten web automaticky zpomalí? Vždyť přece není možné, že by se ty bannery tak dlouho načítali... Je to pak docela paradox. Google hodnotí web podle toho, jak rychle se načítá, ale jeho reklamy ho neuměrně zpomalují...