Hlavní navigace

Hledá se typický uživatel Zn. internetu

11. 1. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Profil čtenářů, posluchačů či diváků dokáže s určitou přesností popsat samozřejmě každý vydavatel či provozovatel daného média. O přesném cílení reklamy se však dá hovořit u absolutní většiny médií jen těžko. Výjimkou jsou snad přísně odborná média, ovšem ta zase mají velmi omezený počet zákazníků, a tak jejich schopnosti doopravdy využije jen málokterý inzerent. – typického českého uživatele Internetu hledá David Kozák v Ebizu. (Ebiz)

Profil čtenářů, posluchačů či diváků dokáže s určitou přesností popsat samozřejmě každý vydavatel či provozovatel daného média. O přesném cílení reklamy se však dá hovořit u absolutní většiny médií jen těžko. Výjimkou jsou snad přísně odborná média, ovšem ta zase mají velmi omezený počet zákazníků, a tak jejich schopnosti doopravdy využije jen málokterý inzerent. – typického českého uživatele Internetu hledá David Kozák v Ebizu. (Ebiz)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).