Už po dvanácté se rozhoduje o nejlepších internetových projektech v anketě Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ty nejzajímavější a nejužitečnější projekty a služby českého internetu, které prošly nominační fází, budou téměř šest týdnů bojovat o vaše hlasy. Zapojte se i vy a rozhodněte o vítězích letošního ročníků ankety. Hlasovat můžete až do 2. listopadu prostřednictvím online formuláře v těchto kategoriích:
Cena popularity – o nejoblíbenější projekt
Zpravodajství – mediální projekty všeobecného zpravodajství
Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací
Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu
Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů
One (wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka
Odborná porota bude souběžně rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
- Projekt roku
- Osobnost roku
- Anticena
- E-commerce inspirace
- Marketingová inspirace
- Obsahová inspirace
- Globální projekty českých tvůrců
- Veřejně prospěšná služba – cena České televize
Kompletní seznam nominovaných projektů najdete na webu soutěže. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 30. listopadu v Divadle Archa.
Další podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2017 – Cena českého Internetu najdete na www.kristalova-lupa.cz.
Anketu Křišťálová Lupa 2017 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem akce je společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal a PayU. Partnerem kategorie je Raiffeisen BANK. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Euro.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, Info.cz, Novinky.cz, Seznam.cz a Tiscali Media.