Hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2017 odstartovalo. Rozhodněte o vítězích

21. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Startuje boj o přední příčky ve finálním hlasování ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Jaké služby či projekty zvítězí, můžete rozhodnout svým hlasem i vy.

Už po dvanácté se rozhoduje o nejlepších internetových projektech v anketě Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ty nejzajímavější a nejužitečnější projekty a služby českého internetu, které prošly nominační fází, budou téměř šest týdnů bojovat o vaše hlasy. Zapojte se i vy a rozhodněte o vítězích letošního ročníků ankety. Hlasovat můžete až do 2. listopadu prostřednictvím online formuláře v těchto kategoriích:

Cena popularity – o nejoblíbenější projekt

Zpravodajství – mediální projekty všeobecného zpravodajství

Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací

Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu

Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů

One (wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka

Odborná porota bude souběžně rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Projekt roku
  • Osobnost roku 
  • Anticena
  • E-commerce inspirace
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Veřejně prospěšná služba – cena České televize

Kompletní seznam nominovaných projektů najdete na webu soutěže. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 30. listopadu v Divadle Archa.

Další podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2017 – Cena českého Internetu najdete na www.kristalova-lupa.cz.

Anketu Křišťálová Lupa 2017 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem akce je společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal a PayU. Partnerem kategorie je Raiffeisen BANK. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Euro.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, Info.cz, Novinky.cz, Seznam.cz a Tiscali Media.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).