Uživatelé e-mailových služeb poskytovaných telekomunikačním operátorem GTS Novera mohli opět zaznamenat problémy s doručováním e-mailů, které se zpožďují o několik hodin. Mailserver nemůže udýchat příliv spamu, jehož množství se v celosvětovém průměru za poslední rok výrazně zvýšilo. V minulých dnech jsme opět zaznamenali krátkodobé opakované výpadky ve funkčnosti mailserveru. Postižené zákazníky jsme o problému informovali. Na zlepšení situace pracuje tým odborníků,
říká Pavel Kaidl, tiskový mluvčí GTS Novery.
Podle zákazníků, kterých jsme se ptali na jejich zkušenosti nebo kteří se na nás sami obrátili, se však problém táhne už delší dobu. Někdy e-maily naberou až dvoudenní zpoždění a některé se prý dokonce vůbec nedoručí. Zákaznická podpora reaguje tím, že e-mail, který k placeným službám získali zákazníci bývalého Contactelu, je sám o sobě poskytován bezplatně a tudíž bez garance.