Google testuje nový interface AdWords

22. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Rychlost, či spíše pomalost inovací Google u svého hlavního zdroje příjmu – Google AdWords měla svůj důvod. Google intenzivně pracoval na kompletním přepracování celého systému pro správu reklamních kampaní Google AdWords. Nový systém bude mnohem modernější, rychlejší a uživatelsky přívětivější. Např. navigace v účtu bude mnohem snazší, kvůli změně ceny za proklik či úpravě reklamního textu se nebude načítat celá nová stránka, budete moci lépe sledovat časové trendy jednotlivých částí kampaní a…

Rychlost, či spíše pomalost inovací Google u svého hlavního zdroje příjmu – Google AdWords měla svůj důvod. Google intenzivně pracoval na kompletním přepracování celého systému pro správu reklamních kampaní Google AdWords. Nový systém bude mnohem modernější, rychlejší a uživatelsky přívětivější. Např. navigace v účtu bude mnohem snazší, kvůli změně ceny za proklik či úpravě reklamního textu se nebude načítat celá nová stránka, budete moci lépe sledovat časové trendy jednotlivých částí kampaní a spoustu dalších vylepšení.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Nový interface Google AdWords se hodně inspiroval z offline AdWords editoru. Z technologického hlediska je plný moderních ajaxových funkcí a je tak mnohem blíže Google Analytics. Velmi důležité ale je, že tato změna díky kompletnímu přepracování celého jádra systému umožní Googlu do budoucna mnohem rychleji přicházet s inovacemi. Budeme se tedy určitě moci těšit na spoustu nových vylepšení, nástrojů a funkcionalit, které ještě více posílí pozici Google jako celosvětově dominantního hráče na poli internetové reklamy.

Zajímavé také určitě bude, jak na tuto výzvu zareaguje česká portálová jednička Seznam.cz se svým konkurenčním PPC systémem Sklik. Ukázky změn v interface Google AdWords najdete na webu ppclick.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).