Názor k článku Google story: recenze knihy od Adam - Právte máte oba respektive pravdu nemáte ani jeden...:-)...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2007 13:11

    Adam (neregistrovaný)
    Právte máte oba respektive pravdu nemáte ani jeden...:-) Vysvětlím:

    1) jak Google tak Franta pomáhají živti komusmus..

    2) možnost vobly pro Frantu je jen s omezením svého pohodlí a konkurenceschopnosti na pracovním trhu a to bez PC apod...

    3) možnost volby pro Google je také omezení své konkurenceschopnosti tím, že Čínu "pustí" konkurenci, která se tam zcela jistě zabydlí a časem se může rozrůst natolik, že by Google reálně ohrozila... Blbost? Nikoli, Google dříve také nikd ynechtěl z amilion dolarů a byly na vedlejší koleji a dnes na hlavní. Proč myslíte, že se tak stalo? Právě proto že chovají tak jak se chovají, tržně, dravě byť pod rádoby rouchou přívětivosti apod...

    CO tím chci říci hlavně pro Frantu? To že při vší úctě nerozumíte businesu... Přitom stačí zavzpomínat na střední školu: "Kdo chvíli stál, stojí již opodál..."

    Prostě jakkoli velká a jakkoli bohatá firma pokud chce být taková i nadále si nemůže dovolit stále na sobě nepracovat a nerozvíjet se stále více stejným tempem jako ve svých počátcích. Firma je ekonomický subjekt a řídí se ekonomickými pravidly, nikoli (bohužel) morálními či (bohudík) politickými pravidly... Manažer či firma, kteří toto nechápou jsou odsouzeni k otmu, že budouo převálcování... Úvahy typu, že mne to stačí takové zisky neobstojí, můžou stačit jednotivlcům či vlastníkům fiormy, nikoli firmě jako takové, firma je prostě obecně subjekt, který MUSÍ jít neustále dopředu, byť za tuto cenu... Ten kdo to nechápe a věřím že tkaových je drtivá většina nikd ynemůže být dobrý manažer, který povede firmu dlouhodobě svou firmu k růstu... Proto také se daří opravdu jen těm pár firmám v daném sektoru, respektive proto je jen pár forem v daném sektoru giganty a vládci trhu... Tím něříkám, že se mi postup googlu líbí, jen popisuji zájkladnáí a neodiskutovatelníé principi jakéhokoli podnikání, což jakkákoli firma je... Myslet si že "jsem natolik velký že men již nikdo neohrozí" je dětinskíé a krátkozraké... proč by jinak několik desítek značek aut ovládala asi čtverka výrobců??? Protože značky, ikdyž do jisté doby velké a ziskové prostě nezvádliy tempo konkurence a dostaly se do potíží či jen si řekly nám už to stačí, prodejme to a hotovo, to je jedno, výseldkem je to, že větší sežere menšího...:-) prostě neúrpsná příroda...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).