Hlavní navigace

Google se stal nejdražší značkou na světě

24. 4. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Nejdražší značkou světa za loňský rok je Google. Cení se na 66 miliard amerických dolarů a překonává tak třeba i Microsoft, který skončil na třetím místě. Mezi Google a Microsoft se vklínila značka General Electric (GE). Čtvrtá je Coca Cola a na pátém místě se usadil China Mobile. IBM je až na devátém místě. (Milan Kryl)

Nejdražší značkou světa za loňský rok je Google. Cení se na 66 miliard amerických dolarů a překonává tak třeba i Microsoft, který skončil na třetím místě. Mezi Google a Microsoft se vklínila značka General Electric (GE). Čtvrtá je Coca Cola a na pátém místě se usadil China Mobile. IBM je až na devátém místě. (Milan Kryl)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).