Google rozšiřuje program pro neziskovky. Zdarma dává Gmail či Disk

5. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pod jednu střechu poskládal vyhledávač všechny své nástroje, které mohou neziskové organizace využívat ve své práci.

Bezplatná inzerce ve vyhledávání byla na začátku, když v roce 2009 rozjel Google pilotní program své služby Ad Grants. Teď přibyly další nástroje. Firma do balíčku pro neziskovky přidala mapy z Google Earth, a Gmail s kalendářem z Google Apps. 

V rámci Google Disku dostanou organizace 30 gigabajtů úložného prostoru. Speciální verzi pro dobročinné organizace má i YouTube. Ta umožňuje upravovat vlastní kanál a přidává tlačítko s jasným vzkazem: „Darovat“. Program vyhledávače byl zatím dostupný jen v osmi zemích světa. Teď se rozjíždí i v Česku

Největší přínos je ale reklama ve vyhledávání v hodnotě až deseti tisíc dolarů. Toho využily především velké organizace. Program Google Ad Grants už do sbírek Člověka v tísni přinesl přes 2 miliony korun a naše reklamy si prokliklo 700 tisíc uživatelů, říká Tomáš Urban z organizace Člověk v tísni. 

Podobné zkušenosti má třeba i UNICEF. Znamenalo to pro nás více než 100procentní nárůst návštěvnosti našich webových stránek a charitativního e-shopu, což se projevilo zvýšeným počtem objednávek, tvrdí v tiskové zprávě  Hana Čermáková z UNICEF.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).