To je úplně stejné jako skrývání přípon souborů známých typů. které je výchozí ve widlích. BFU se "usnadní" život. A hlavně útočníkům.
IT crowd prskají a první co udělají je zviditelnění přípon, kdyby už jen pro chabou nadějí, že si BFU zapamatuje, co která přípona znamená. Pak tak snadno, možná, nenaletí na FAKTURA.DOC.bat či jinou triviální pitomost.
Neustále mě překvapuje, s jakýma vylepšeníma Google přichází. U Androidu teď už nezobrazjí permissions u aplikací, takže klidně bez obav si nainstaluji aplikaci, která vynáší moje citlivé údaje...
Skrývání URL adresy mohlo být další skvělou fíčurou. Určitě by se mi tam vlezlo plno jiných zajímavých tlačítek s odkazy někam. Že nevidím URL, to by se postupně nějak řešilo. Dala by se tam ikonka (určitě nějaká nesrozumitelná, jak je zvykem), na kterou když se klikne, tak se adresa někde objeví. Určitě po několika fíčr requestech by umožnili i její zkopírování... Pokrok je nezadržitelný, tak se mu nebraňme
"As with Google's approach, the full address can be revealed for those who want to peek -- at least it seemed that way from the Apple demo." // http://www.cnet.com/news/safari-for-mac-to-hide-full-web-site-addresses-too/
A proto je víc než nutné blokovat reklamní svinstvo už na našich routerech! Aby to nemělo šanci nějak pronikat do našich počítačů a mobilů. A naše předražené smartphony odpojit od internetu a ten k nim pouštět jedině skrze routery s předem zakázanými reklamními servery. Pokrok je prostě pokrok.
No, na tom pidispleji telefonu většinou celé URL stejně není vidět. Tak je snad i lepší vidět jen tu doménu (protože právě ta nejvíc prozradí phishing či jinou nekalost). Na tom iPhone je pak to URL vidět po klepnutí na adresní řádek. Což je na dotykovém zařízení celkem přirozený pohyb.
Na desktopu to moc nechápu, tam je místa snad dost a jezdit někam kurzorem pro zobrazení zas tak přirozené není.
Ale on to je pokrok. To jste ještě nezaregistroval trend posledních několika desetiletí? Vytvořit tzv. absolutně konzumní společnost hloupých ovcí, které jen "spásají trávu" a do ničeho nekecají? Je to všude kolem: vše maximálně jednoduché, klikací, s daty v cloudu přístupnými odkudkoliv, s výrobky, které tak tak přežijí záruční dobu, pak se vyhodí a koupí nové, prostě vše tak, aby lidé nemuseli používat rozum a mozek obecně. A začíná to už na školách, račte si zjistit nějaké info např. o americkém školství.
Jaký "pokrok", proboha? Vždyť je to jen další krok k debilizaci uživatelů a většímu zobrazování reklam, placených linků, kdy Google chce sám rozhodovat, co bude zobrazovat, tj. jen ty, kteří mu budou platit.
Skrývání URL by mu to krásně umožnilo, neboť klikání na reklamy by se zcela určitě zvýšilo.