Podle AllThingsD (viz Sources: Google Is Close to Buying Meebo) chce Google za 100 milionů dolarů koupit Meebo. Pokud by k tomu došlo, tak by se alespoň Meebo podařilo uspokojit investory (a možná by na investicích velmi mírně získali). Podstatnou otázkou ale zůstává, proč by Google kupoval právě Meebo.
Meebo – www.meebo.com – bylo založeno v roce 2005 a od té doby se stále pokouší najít místo na trhu. Od Meebo Messenger (což byl/je IM klient) přes Meebo Rooms či Meebo Bar po poslední snahu o pomůcku k vytváření „profilů pro získávání nových a aktuálních informací o věcech, které pro vás něco znamenají“.
Právě Meebo Messenger by mohl být tím, na základě čeho jste o této společnosti slyšeli. Existuje jak ve webové podobě, tak jako iPhone/Android aplikace. A v době spuštění umožňoval připojení na Yahoo Messenger, Windows/Live Messenger, AIM, ICQ, MySpaceIM, Facebook Chat, Google Talk, CafeMom a další IM sítě/protokoly. Na konci loňského roku mělo Meebo (podle vlastních údajů) 250 milionů měsíčních návštěvníků.
S Meebo jste se ale také mohli setkat v podobě Meebo Bar prvku vyskytujícího se na zahraničních webech. Chcete-li vědět jak vypadá, zkuste například www.tvguide.com. Meebo Bar najdete dole a jde o jednu z ozvěn minulosti, kdy weby věřily, že pro „zapojení“ návštěvníků je vhodné jim nabízet různé aktivní prvky, zejména takové, které jim umožňují sdílení a sociální aktivity.