Google+ bojuje s klesajícím zájmem, píší zahraniční média

26. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Americká média se velmi detailně věnují předpovídání konce Google+ a samotný Google k podobným úvahám přispívá nedostatkem informací o návštěvnosti i počtech aktivních uživatelů (poslední informace o padesáti milionech uživatelů je stará několik měsíců a navíc hovoří pravděpodobně pouze o založených účtech, nikoliv aktivních uživatelích).

Americká média se velmi detailně věnují předpovídání konce Google+ a samotný Google k podobným úvahám přispívá nedostatkem informací o návštěvnosti i počtech aktivních uživatelů (poslední informace o padesáti milionech uživatelů je stará několik měsíců a navíc hovoří pravděpodobně pouze o založených účtech, nikoliv aktivních uživatelích).

Subjektivní dojem z Google+? O klesajícím zájmu nelze hovořit, Google+ stále nabízí lepší zpětnou vazbu a pozornost uživatelů, které (já osobně) mám v kruzích. A nabízí i podstatně lepší obsah, než Facebook. Ten, opět čistě subjektivně, v posledních dvou měsících ztrácí na atraktivnosti a uživatelé jsou méně aktivní. 

Pokusit se Google+ jakkoliv objektivně změřit je obtížné, jediná dostupná data jsou od Hitwise, které před deseti dny oznámilo, že Google+ records 3rd biggest week since launch a doplňují to grafem, který dobře ukazuje vývoj okolo Google+. Po spuštění následoval pokles návštěvnosti, vzestup (a hodně velký) se objevil v okamžiku, kdy Google+ bylo otevřeno veřejnosti. A spuštění Google+ Pages (Stránek) přineslo další růst návštěvnosti.

Zdroj: Google+ continues battle with fading user interest, data say

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).