Vlákno názorů k článku GDPR last minute: Co všechno musí splnit provozovatel menšího e-shopu? od fd - <i>Pokud má e-shop na své stránce umístěn reklamní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 5. 2018 7:24

    fd (neregistrovaný)

    <i>Pokud má e-shop na své stránce umístěn reklamní systém...</i>
    Tak bez souhlasu data predavat vubec nesmi, jak proste.

    Totez pochopitelne plati pro libovolny obsah tretich stran - tzn i obrazky, scripty a vubec cokoli co browser nacte bez dalsi akce uzivatele a tudiz tim preda jeho osobni udaje.

    Pokud neco takoveho provozovatel webu na strankach ma, mel by si vyzadat souhlas - ovsem pro kazdou treti stranu zvlast, a musi byt schopen zajistit, ze web bude funcni i pokud uzivatel neco takoveho neodsouhlasi.


    To vse totiz v 99% neni nezbytnou soucasti poskytovane sluzby a provozovatel si muze totez zajistit i vlastnimi silami, tzn tak, aby zadna data nikam nepredaval.

  • 15. 5. 2018 7:37

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    A to je prostor pro AI, která bude klasifikovat reakce tak, aby vymezila typické profily uživatelů a jim nabízela zboží, které je může zaujmout. Vzhledem ke konstrukci neuronových sítí, nepůjde rozlišit co jsou data konkrétní osoby a co nalezený vzorec chování. Pak do reklamního systému pošlete identifikátor vzorce chování a ne konkrétního uživatele. Nepůjde ani rozlišit na jakém základě jsou ty vzorce tvořeny, zda na základě charakteristických mikropohybů myši návštěvníka, či obsahu, protože AI odhalí i netriviální korelace. Systém pak identifikuje obecné vzorce chování, nikoliv konkrétní osoby. Vlk se nažere a koza zůstane celá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).