Řetězec s rychlým mexickým občerstvením a energetický projekt EnLog, který hledá úspory v osvětlení kancelářských budov. To jsou první dva projekty, které zkouší nový tuzemský způsob financování.
„V průběhu června vystavíme minimálně dva další zajímavé projekty, které budou objemem financování ještě větší a budou z jiných sektorů a v jiném stadiu růstu,“ komentuje rozjezd šéfka projektu Andrea Lauren. Do konce roku by chtěla přicházet minimálně s jedním novým projektem měsíčně.
EnLog cílí na vlastníky průmyslových a administrativních budov a dále pak na energetické auditory a firmy zabývající se rekonstrukcemi osvětlení v budovách. Hledá investici ve výši milion korun na expanzi do Evropy.
To fastfoodový řetězec Burrito Loco vyrazil na internet pro miliony tři. To jsou podle Fundliftu prostředky přibližně odpovídající počátečním nákladům na další pobočky v Praze.
Samotný projekt Fundliftu připravoval už od loňska Roklen s Rockaway. Nakonec službu ovládli finančníci z Roklenu, kteří navýšili svůj podíl. „Vidíme to jako dlouhodobější projekt, který disruptuje klasický model veřejného úpisu akcií (IPO), a věříme, že to získá svou pozici na trhu,“ tvrdí Lauren.