Rádio Frekvence 1 spustilo 6. července ve vysílání Lepšího rána nový zábavný koncept. Do projektu se zapojily i další partneři, společnosti Favorit a British Food. Cesta na kole z Česka do Chorvatska je taková reality show, kterou žije celá Frekvence 1, především pak ranní tým, jehož je moderátor Míra Michálek součástí. Programovým cílem projektu je přiblížit posluchačům cestu do známé dovolenkové destinace z jiného úhlu, poradit, dát tipy na pěkná místa a tím udělat jejich letošní dovolenou lepší,
říká Jakub Wajshajtl, manažer programu Frekvence 1.
V loňském roce realizovala Frekvence 1 podobnou cestu, jen bylo cílovou destinací italské Bibione. Akce měla obrovský úspěch, protože se k moderátorovi v průběhu cesty přidávali další lidé, jiní třeba jen fandili, nosili občerstvení, fotili se s ním apod. Frekvence 1 věří, že letošní 700km cesta do Chorvatska bude ještě úspěšnější a že Istrie jako oblíbená destinace vyvolá u posluchačů a českých cestovatelů ještě větší ohlas. V podobných projektech a výjezdních konceptech pro klienty bude rádio pokračovat i nadále. Nyní chystá například 2. ročník hudebního festivalu Paráda fest na Konopišti, který proběhne už 12. srpna.
Stanice Frekvence 1 podle posledních výsledků RadioProjektu vykazuje share 10,2 procenta s týdenní poslechovostí téměř milion pět set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí 814 tisíc posluchačů.