Po oznámení spolupráce Foursquare s řadou společností jako LivingSocial, Gilt City, zozi, BuyWithMe a AT&T začalo Foursquare zobrazovat nabídky té největší, Grouponu.
Groupon nabízí prodej služeb a zboží v závislosti na poloze, pro což je Foursquare velmi dobrou platformou. Nově tedy uživatelé uvidí nabídky jak běžného Grouponu, tak služby Groupon Now v aplikaci Foursquare. Ta uživatelům i doporučí, že nedaleko je nějaká speciální nabídka, které by mohli využít.
Groupon Now je samoobslužné rozhraní pro obchodníky, kteří mohou ve vybraných pětadvaceti městech USA zadávat geograficky vymezené nabídky, u nichž se očekává, že je zákazníci využijí hned nebo v určitou dobu – například okamžitě platná nabídka slevy na polední jídlo v restauraci nebo sleva na pizzu přes odpolední hodiny atd.
Potíž, kterou Groupon s Now nabídkou má, je, že pro její distribuci využívá především mobilní aplikaci, kde podle polohy uživatele doručí patřičnou sadu nabídek. Jenže Foursquare má podstatně více uživatelů své aplikace, stáhlo si ji přes deset milionů uživatelů. Pro Groupon to bude tedy podstatné rozšíření zásahu pro Groupon Now.
Na Foursquare se nabídky jmenují Speciální nabídka a v USA běží s výše uvedenými partnery již dva týdny, nyní přibyl i Groupon. A co z toho bude mít Foursquare? Kromě paušálu, který mu firmy mají údajně platit, především provizi z přivedených zákazníků.