Foursquare umožní automaticky vytvářet stránky pro značky, chystá zpoplatnění

2. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vybudovat co největší uživatelskou základnu, získat co nejvíce firem. Jasný a logický cíl, který musí mít jasné a logické pokračování. Zpoplatnit vše, co zpoplatnit jde.

Vytvářet stránky pro značky na www.foursquare.com vyžadovalo poněkud zvláštní přístup – vyplnění formuláře v Excelu, odeslání a čekání na to, kdy někdo kýženou stránku založí. Tento týden Foursquare zpřístupní pomůcku pro konverzi účtu na Foursquare do podoby stránky. 

Podle informací v níže uvedeném článku je na Foursquare založeno již zhruba 2 500 značkových stránek a přes 500 tisíc míst, ke kterým se přihlásila nějaká firma či organizace.

Právě množství posledně zmíněných představuje pro Foursquare jednu z příležitostí, jak se pokusit zajistit příjmy. AdWeek.com se odvolává na článek v New York post (Foursquare sets revenue plan), který cituje Naveena Selvadurai, jednoho ze zakladatelů – ten zmiňuje plány na zpoplatnění této (prozatím zdarma dostupné) služby. Kdy k tomu dojde, nezmiňuje, pouze říká, že „hlavním cílem je vybudovat uživatelskou základnu a získat co nejvíce firem.

Zdroj: Report: foursquare set to roll out automated brand page creation tool a Foursquare to Start Charging Merchants

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).