Vytvářet stránky pro značky na www.foursquare.com vyžadovalo poněkud zvláštní přístup – vyplnění formuláře v Excelu, odeslání a čekání na to, kdy někdo kýženou stránku založí. Tento týden Foursquare zpřístupní pomůcku pro konverzi účtu na Foursquare do podoby stránky.
Podle informací v níže uvedeném článku je na Foursquare založeno již zhruba 2 500 značkových stránek a přes 500 tisíc míst, ke kterým se přihlásila nějaká firma či organizace.
Právě množství posledně zmíněných představuje pro Foursquare jednu z příležitostí, jak se pokusit zajistit příjmy. AdWeek.com se odvolává na článek v New York post (Foursquare sets revenue plan), který cituje Naveena Selvadurai, jednoho ze zakladatelů – ten zmiňuje plány na zpoplatnění této (prozatím zdarma dostupné) služby. Kdy k tomu dojde, nezmiňuje, pouze říká, že „hlavním cílem je vybudovat uživatelskou základnu a získat co nejvíce firem.“
Zdroj: Report: foursquare set to roll out automated brand page creation tool a Foursquare to Start Charging Merchants